اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردیس مطرح کرد؛

پلمب؛ فرجام 18 مرکز توزیع مواد غذایی فاسد در فردیس

پلمب؛ فرجام 18 مرکز توزیع مواد غذایی فاسد در فردیس
محمدرضا ترابی گفت: طی یک ماه گذشته 4 هزار و 613 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی داشته ایم که در جریان این بازدیدها، 18 مرکز پلمب شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس شبکه بهداشت و درمان فردیس امروز یکشنبه ضمن درخواست از مردم برای خرید اغذیه از مراکز معتبر و بهداشتی، در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه بازرسان به تخلفات گزارش داده شده توسط مردم ورود می کنند، تا کنون با 5 دستفروش برخورد و 131 شکوائیه بهداشتی بررسی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمدرضا ترابی با اشاره به اینکه 70 مورد نمونه‌برداری مواد غذایی انجام شده است، افزود: همزمان با این بازرسی‌ها، 7 هزار و 29 کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شده اند، همچنین از زمان آغاز کرونا تا کنون قریب به 94 بازدید از مدارس و 78 بازدید از مراکز بهداشتی – درمانی صورت گرفته است.
,
 
,
وی به 68 مورد نظارت و بازرسی مشترک با سازمان‌ها و 6 مورد بازدید از مراکز نظامی و زندان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای اطمینان از آب شرب مورد استفاده توسط مردم، پایش و بررسی های مستمر از آب شهری در دستور کار همیشگی مجموعه بهداشت و درمان فردیس قرار گرفته است.
,
 
,
رئیس شبکه بهداشت و درمان فردیس با اشاره به اینکه هزار و 564 مورد نمونه برداری آب آشامیدنی، 96 مورد نمونه‌برداری از آب و 23 بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب طی یک ماه گذشته انجام شده است، تصریح کرد: طی یک ماه گذشته 4 هزار و 613 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی داشته ایم.
,
 
,
محمدرضا ترابی در خاتمه با تاکید بر اینکه در بازدیدهای مذکور 227 مورد اخطار صادر شده است، گفت: 34 واحد به مراجع غذایی معرفی شده اند، پیشنهاد تعطیلی موقت 109 مرکز متخلف داده شده و 18 مورد پلمب شده است.

 
,
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه