اخبار داغ

پیگیری سوژه‌های مردمی؛

ورودی بی‌روح و غمگین شهرستان لنده +تصاویر

ورودی بی‌روح و غمگین شهرستان لنده +تصاویر
ورودی شهرها به عنوان پیشانی تعیین کنند سطح خدمات فضای سبز و فرهنگ شهر نشینی است که هرچه این ورودی ها زیباترباشند جلوه گری خدمات شهری نیز مضاعف تر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ توسعه زیرساخت‌های شهری یکی از نیازهای روز جامعه است که شهروندان در این خصوص مطالبات فراوانی از مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر ها دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

توجه به زیرساخت‌های اساسی از قبیل احداث پارک و توسعه پارکها، پیاده رو سازی، زیبا سازی، المان‌های شهری، آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها و سایر خدمات شهری از نیاز های ضروری برای توسعه یک شهر است.

,

در این بین ورودی شهرها به عنوان پیشانی و تعیین کننده بیشتر قضاوت ها در خصوص فعالیت های شهرداری ها است که این مبحث مهم متاسفانه در بیشتر اوقات به فراموشی سپرده شده است و یا اگر کاری صورت گرفت خیلی در دید شهروندان و مسافران در بدو ورود به شهرها نیست.

,

با وجود تلاش های که شهرداری لنده در جهت زیبا سازی ورودی شهر دارد ولی عدم همکاری برخی شهروندان و عدم اجرای صریح قانون از سوی شهرداری باعث شده است تا ورودی این شهر تنها با خار و خاشاک و گاها زباله و مصالح ساختمانی همراه شود و هر خدمتی هم شهرداری کرده باشد در لابه لای این همه شلختگلی شهری گم می شود.

,

وجود نخاله های ساختمانی و عدم دیوار کشی زمین ها در ورودی شهر باعث شد تا چهره ورودی شهر از منظر بیشتر گردشگران و مسافران و حتی خود شهروندان چندان جلوه گری نکند.

,

جالب تر اینکه امام جمعه شهرستان لنده نیز در خطبه های این هفته از وضعیت موجود شهر و عدم تحقق برنامه های توسعه شهری از شهرداری و شورای شهر نیز گلایه داشته است.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه