اخبار داغ

استدلال نماینده خمینی‌شهر پیرامون چرایی طرح سوال از رئیس جمهور؛

آقای روحانی باید در مورد هفت سال سوءمدیریت خود پاسخ دهد

آقای روحانی باید در مورد هفت سال سوءمدیریت خود پاسخ دهد
نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از ترس اینکه مبادا عدم کفایت روحانی را کلید بزنیم و مشکلی پیش می‌آید، کاری نمی‌کنیم؛ مشکلی بالاتر از اوضاعی که امروز پیش آمده است، وجود دارد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص تنش‌های صحن علنی امروز با حضور ظریف، وزیر امور خارجه اظهار کرد: صحبت های ظریف جلسه امروز مجلس را به این سمت می برد که نباید به ظریف کاری داشت و اگر به دولت نقد و انتقادی کنیم کشور و مملکت به هم می ریزد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: من با توجه به این اوضاع به یاد این فرمایش حضرت علی(ع) افتادم که ایشان فرمودند از ترس اینکه ذلیل نشوند در ذلت به سر می برند؛ ما از ترس اینکه مبادا عدم کفایت روحانی را کلید بزنیم و مشکلی پیش می آید، کاری نمی کنیم؛ مشکلی از این بالاتر از اوضاعی که امروز پیش آمده است، وجود دارد؟
,
 
,
وی افزود: آمدن های وزرا و گزارش های کذب دادن ها در مجلس نتیجه ایی جز اتلاف وقت مجلس و مردم ندارد؛ وقت مجلسی از لحاظ ریالی گفته می شود چهار ساعت جلسه حداقل 20 میلیارد تومان هزینه دارد و قرار نیست بنشینیم گزارشات کذب و شوی تبلیغاتی وزرا را بشونیم.
,
 
,
نقدلی با بیان اینکه ما باید کار ریشه ای حل کنیم و رئیس جمهوری را به پای میز محاکمه بکشانیم، تصریح کرد: آقای روحانی باید در مورد هفت سال سومدیریت و سوء تدبیر پاسخگو باشد؛ اگر نمایندگان از توضیحات رئیس جهمور قانع نشوند روند آن را باید از  قوه قضائیه پیگیر شد.
,
 
,
وی با اشاره به سوال مجلس دهم در سال 97 از روحانی در شهریور 97 تأکید کرد: شهریور97 نمایندگان از پاسخ‌های رئیس ‌جمهوری قانع نشدند و عدم رسیدگی به ادامه این سوال، کم کاری مجلس دهم بود.
,
 
,
نماینده خمینی شهر در خصوص اینکه این سوال از روحانی در سال آخر ریاست جمهوری دولت دوازدهم بیان کرد: هر روز ماندن روحانی ضرر و خسارت محض به کشور و مملکت است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه