اخبار داغ

عضو هئیت رئیس مجلس مطرح کرد؛

اقتصاد و معیشت جامعه، دلیل سوال از رئیس جمهور/ روحانی تا زنده است باید جوابگوی ضررهای تیم اقتصادی خود به کشور باشد

اقتصاد و معیشت جامعه، دلیل سوال از رئیس جمهور/ روحانی تا زنده است باید جوابگوی ضررهای تیم اقتصادی خود به کشور باشد
موسوی لارگانی گفت: سوال از روحانی پنج محور دارد و اساس این محور ها اوضاع و مشکلات اقتصاد و معیشت امروز مردم است؛ روحانی تا زنده است باید جوابگوی عملکرد خود در طول هشت سال ریاست جمهوری باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص سوال از روحانی اظهار کرد: تاکنون 130 نفر از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس جمهوری را امضا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عضو هئیت رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سوال از روحانی پنج محور دارد و اساس این محور ها اوضاع و مشکلات اقتصاد و معیشت امروز مردم است؛ با توجه به استقبال و امضا نمایندگان، قطعا نتیجه آن مطلوب است.

,

وی افزود: اگر نمایندگان از صحبت های روحانی قانع نشدند، از رئیس مجلس درخواست داریم که آن را به قوه قضائیه ارجاع دهد.

,

حجت الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به سوال از روحانی در آخرین سال دولت دوازدهم تصریح کرد: آقای روحانی تا زنده است باید جوابگوی عملکرد خود در طول هشت سال ریاست جمهوری باشد.

,

وی تأکید کرد: تیم اقتصادی روحانی از ضررهایی که این سال ها به کشور وارد کرده، نمی توانند فرار کنند، حتی یک روز از ریاست جمهوری روحانی مانده باشد باید پاسخگو باشد.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: ما پیگیر عملکرد روحانی در زمینه معیشت، مسکن، خودرو ازدواج و نابسمانی ارز و طلا هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه