اخبار داغ

نماینده مردم قزوین در مجلس:

واکنش ظریف درباره برجام قابل دفاع نیست/ تشدید تحریم‌ها، نتیجه اقتصادی مذاکره با امریکا

واکنش ظریف درباره برجام قابل دفاع نیست/ تشدید تحریم‌ها، نتیجه اقتصادی مذاکره با امریکا
فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: باید واکنش محکمی در مقابل عهدشکنی مذاکرات داشته باشیم، ما واکنش ناشی از عزت و استحکام مسئولان دولت را در مقابله با برجام شاهد نیستیم و رویکرد ظریف واکنش تمام مردم ایران و قابل دفاع نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به صحبت‌های وزیر امور خارجه درباره برجام اظهار کرد: متاسفانه آنچه درباره برجام شاهد هستیم و در اجرا می‌بینیم خسارت محض است و نمی‌توان آن را معاهده‌ای موفق دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ۹ فرمان را درباره برجام اعلام کرده بودند که با لحاظ آن امکان پذیرش برجام وجود داشت، اما مذاکره کنندگان نتوانستند آن موارد را در برجام وارد کنند و از این رو تعهد و امضای محکمی از طرف غربی نداریم و نمی‌توان برجام را قراردادی موفق تلقی کرد.

,

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ابراز کرد: نتایج برجام در قیمت ارز، دلار، کاهش ارزش پول ملی، شدت بیشتر تحریم‌ها و عدم تعهد طرف غربی و ۱+۵ در قراردادها بروز پیدا کرده و همین امور بی سرانجامی این معاهده را مشخص می‌کند.

,

باید واکنش محکمی در مقابل عهدشکنی مذاکرات داشته باشیم

, باید واکنش محکمی در مقابل عهدشکنی مذاکرات داشته باشیم,

وی افزود: هنگامی که طرف امریکایی نسبت به مذاکره بی تفاوت بوده و متن قرارداد را پاره می‌کند دلیلی برای باقی ماندن ما در برجام وجود ندارد.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: باید واکنش محکمی در مقابل عهدشکنی مذاکرات داشته باشیم، ما واکنش ناشی از عزت، استقلال و استحکام مسئولان دولت را در مقابله با برجام شاهد نیستیم و رویکرد ظریف واکنش تمام مردم ایران و قابل دفاع نیست.

,

وی درباره بُعد اقتصادی برجام گفت: گشایش ارزی و اصلاح روابط بانکی، سوئیفت، گسترش تجارت بین المللی و چندجانبه با سایر کشورها ازجمله مسائلی بود که باید در نتیجه برجام حل می‌شد که نه تنها به وقوع نپیوست، بلکه در عمل نتیجه تجاری آن تشدید مجازات‌ها و تحریم‌ها بود.

,

محمدبیگی در پایان اذعان کرد: به طور کلی نه تنها هدف اصلی از برجام محقق نشد، بلکه عقب نشینی از اهداف اولیه نیز داشتیم و یکی از مواردی که در طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس مطرح شده موضوع برجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه