اخبار داغ

کشف بیش از یک میلیون جفت دستکش احتکاری

کشف بیش از یک میلیون جفت دستکش احتکاری
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از دو میلیون دستکش لاتکس احتکار شده از یک انبار در حوالی خیابان استاد معین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از دو میلیون دستکش لاتکس احتکار شده از یک انبار در حوالی خیابان استاد معین خبر داد.

سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف اقلام پزشکی احتکارشده در تهران اظها کرد: روز گذشته خبری مبنی بر احتکار و فروش گسترده اقلام بهداشتی خارج از شبکه توزیع، توسط مالک یک انباری بزرگ در حوالی خیابان استاد معین دریافت شد و بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان کرد: در تحقیقات میدانی صحت خبر دریافتی تأیید شد و مأموران این پایگاه موفق شدند هویت مالک انبار و محل آن را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار اخذ و روز گذشته تیم عملیات پایگاه هشتم به نشانی اعلامی اعزام شدند.

به گفته وی، مأموران ضمن دستگیری مالک انبار، مقادیر زیادی کالاهای بهداشتی احتکار شده کشف کردند.

ذوالقدری افزود: اموال کشف شده شامل دو میلیون و ۴۵ هزار جفت دستکش لاتکس، ۴۲۰ لیتر الکل اتانول، سه هزار و ۱۸۰ بطری محلول ضدعفونی‌کننده، دو میلیون و ۵۰۰ هزار عدد ماسک ساده، ۲۱۰ هزار عدد ماسک فیلتردار، ۴۰۰ بطری خالی، ۵۰۰ هزار جفت دستکش پلاستیکی، یک هزار و ۹۰۰ ژل ضدعفونی‌کننده و یک هزار و ۳۰۰ دست لباس ایزوله بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه انبار مذکور با دستور قضائی پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه