اخبار داغ

۱۵ میلیارد ریال اعتبار به بازسازی و توسعه پارک ملت شهرکرد اختصاص یافت

۱۵ میلیارد ریال اعتبار به بازسازی و توسعه پارک ملت شهرکرد اختصاص یافت
سید رضا هاشمی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و بازسازی پارک ملت شهرکرد ۱۵ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛  سید رضا هاشمی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه‌ای در پارک ملت اظهارداشت: با توجه به وضعیت موجود پارک ملت و پتانسیل‌هایی که این پارک از لحاظ قدمت و موقعیت مکانی و توپوگرافی که دارد، اصلاح و مرمت ابنیه پلکان مرکزی، ساخت و توسعه پارکینگ و کمپینگ مسافر با ظرفیت حداقل ۱۰۰ سکوی استقرار، اصلاح و توسعه سیستم روشنایی پارک در دستور کار قرار داده شده است.

وی افزود: همچنین احداث  آبشار در یک فاز در ضلع شرقی پارک با مساحت ۴۰۰مترمربع، تکمیل محوطه مشرف به قبور متبرک شهدای گمنام، مرمت تراس‌های موجود در پارک در قالب یک پکیچ پس از بازدید شهردار و موافقت ضمنی ایشان به شورای اسلامی شهرکرد تقدیم که پس از بررسی‌های لازم در کمیسیون بودجه شورا و موافقت همه اعضا مبلغ ۱۵میلیارد ریال صرفا برای اجرای این طرح‌ها در پارک ملت در بودجه سال جاری اصلاح، متمم و تصویب شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: در همین راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز اقدامات لازم در خصوص بازسازی و توسعه پارک را با جدیت و فوریت در چهار چوب ضوابط مصوب شروع کرده است.

هاشمی با اشاره به تدوین شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری شهربازی پارک ملت ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی از طریق فراخوان عمومی و با مشارکت بخش خصوصی نسبت به توسعه و ساخت شهربازی جدید اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه