اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند خبر داد؛

بررسی اعتبارنامه تاجگردون چهارشنبه در صحن علنی مجلس

بررسی اعتبارنامه تاجگردون چهارشنبه در صحن علنی مجلس
خسروی با بیان این‌که یکی از راه‌های حل مشکلات معیشتی و اقتصاد، مبارزه با فساد است که نمایندگان مجلس در این موضوع ابتدا از داخل مجلس شروع کردند گفت: روز چهارشنبه نتیجه کمیسیون تحقیق درباره اعتبارنامه تاجگردون به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در جریان اعتبارنامه آقای تاجگردون ابتدا در شعبه ۱۲ مجلس شورای اسلامی بررسی به رأی گذاشته و پس از  تصویب به صحن علنی مجلس ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: با توجه به رأی نمایندگان این اعتبارنامه پس از تصویب در صحن علنی مجلس مجدد به کمیسیون تحقیق مجلس جهت رسیدگی بیشتر ارجاع شد که در این کمیسیون نیز تأیید شده است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: عصر یکشنبه در یک جلسه سه ساعته نیز ۴۰ نفر از نمایندگان مستندات معترضان به اعتبارنامه آقای تاجگردون را گوش دادند.

,

خسروی افزود: برخی از معترضان مدعی بودند کمیسیون تحقیق وقت کافی جهت بررسی بیشتر مستندات معترضان به اعتبارنامه تاجگردون را نداشته و برخی از نمایندگان نیز مدعی بودند کمسیون وقت بیشتری باید برای شنیدن صحبت آقای تاجگردون می‌گذاشت.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالب خوبی در این جلسه شنیده شد و یکی از نمایندگان نیز عضو کمیسیون تحقیق بوده و سه نوبت به حوزه انتخابیه تاجگردون سفر کرده و ۸۰ ساعت صحبت‌های مردم و مسئولان را بررسی کرده است.

,

خسروی افزود: روز چهارشنبه نتیجه کمیسیون تحقیق به صحن علنی ارجاع می‌شود و در صورتی که هیئت رئیسه تصویب کند، اعتبارنامه به رأی نمایندگان گذاشته خواهد شد.

,

وی با تأکید بر این‌که در شرایط کنونی حل مشکلات معیشت و اقتصاد باید در رأس برنامه‌های مجلس قرار گیرد، تصریح کرد: یکی از راه‌های حل مشکلات معیشتی و اقتصاد، مبارزه با فساد است که نمایندگان مجلس در این موضوع ابتدا از داخل مجلس شروع کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه