اخبار داغ

فرماندار زنجان:

محدودیت‌های جدید تا یک هفته در زنجان اعمال می‌شود/ افزایش تعداد بیماران کرونایی نگران کننده است

محدودیت‌های جدید تا یک هفته در زنجان اعمال می‌شود/ افزایش تعداد بیماران کرونایی نگران کننده است
عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید تا یک هفته آینده در زنجان گفت: شرایط فعلی افزایش تعداد بیماران کرونایی در زنجان نگران کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اعمال محدودیت‌های جدید در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت استان زنجان نگران کننده است و نگران این هستیم در صورت ادامه این شرایط وضعیت سخت‌تر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه شاهد افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری در استان زنجان هستیم تصریح کرد: برگزاری مراسمات و تجمعات نگرانی‌ها را دو چندان کرده است.

,

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه اگر مردم بی‌توجه باشند زنجان از مرز هشدار می‌گذرد و با این وضعیت شرایط سخت‌تر می‌شود گفت: در حال حاضر بیمارستان‌ها درگیر بوده و مراکز درمانی تحت فشار هستند.

,

وی با بیان اینکه از گذشته برخی از محدودیت‌ها وجود داشت و محدودیت‌های جدیدی نیز به مدت یک هفته در زنجان اعمال شد بیان کرد: باشگاه‌های ورزشی، قهوه‌خانه‌ها، کافه‌ها و آرایشگاه‌ها نیز به این محدودیت‌ها اضافه شدند.

,

عسگری با بیان اینکه نماز جماعت در مساجد برگزار می‌شد یک هفته برگزار نخواهد شد عنوان کرد: مجموعه آموزشگاه‌ها و همه مراکز آموزشی نیز تا هفته آینده تعطیل خواهند بود تا بعد از یک هفته تصمیمات جدید اعمال شود.

,

وی با بیان اینکه بازار زنجان و اصناف جزو این محدودیت‌ها نیست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز الزامی است ابراز کرد: یکی از الزامات اصناف ارائه خدمات به مشتریانی که از ماسک استفاده می‌کنند بوده و انتظار ما این است که اصناف هم همکاری داشته باشند تا روند محدودیت‌ها بیشتر نشود.

,

فرماندار زنجان با تاکید براینکه واحدهای صنفی از ارائه خدمات به مشتریانی که ماسک ندارند پرهیز کنند گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد و تعداد مبتلایان بیشتر شود محدودیت‌ها قطعا افزایش خواهد یافت.

,

وی با بیان اینکه مردم همکاری کنند تا پویش استفاده از ماسک در سطح شهرستان ایجاد شود عنوان کرد: بانک‌ها نیز پروتکل‌ها را جدی‌تر بگیرند و سعی داشته باشند خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه دهند.

,

عسگری با تاکید براینکه یکی از کارگزاری‌ها که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کرد تعطیل شد ابراز کرد: مقدمات تعطیلی دو مورد از پیشخوان‌های دولتی که فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌ها بهداشتی را رعایت نمی‌کردند نیز فراهم شد.

,

وی خاطر نشان کرد: بانک‌ها هم از این موضوع مستثنی نیستند و علاوه بر رعایت بهداشت از سوی کارکنان باید شرایطی را فراهم کنند تا فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی نیز از سوی مردم رعایت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه