اخبار داغ

مسئول بسیج طلاب استان یزد اعلام کرد

حضور جهادی روحانیون و طلاب یزد در زمان های بحرانی کشور

حضور جهادی روحانیون و طلاب یزد در زمان های بحرانی کشور
حجت‌الاسلام قره چاهی بابیان اینکه طلاب و روحانیون همیشه در خط مقدم بوده و هستند گفت: روحانیون و طلاب یزد در مقابله با بحران‌ها همیشه پیشگام بوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، جلسه هم‌اندیشی روحانیون بسیجی و ائمه جماعات شهر زارچ در مسجدالنبی این شهر با حضور امام‌جمعه، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر و روحانیون برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

حجت‌الاسلام مهدی قره چاهی در این نشست با اشاره به موج کرونا به استان یزد، گفت: امسال با توجه به این شرایط سال سختی را در پیش داریم که نیاز است همه با هم با اتحاد و همدلی این بیماری منحوس را شکست داده و شرایط کشور را به حالت عادی گذشته بازگردانیم.

,

مسئول بسیج طلاب استان یزد با تأکید بر اینکه طلاب و روحانیون همیشه در خط مقدم بوده و هستند خاطرنشان کرد: چه دوران دفاع مقدس و چه در جریان سیل اخیر و مبارزه با کرونا در چند ماه گذشته، مشاهده کردیم که روحانیون و طلاب همگام با مردم در راستای مقابله با مشکلات حرکت کردند و با حضور جهادی خود، هیچ کجا صحنه را خالی نکردند.

,

وی به برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی شهر زارچ اشاره کرد و افزود: نصب یادمان شهدا و تعامل با دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه با اداره تبلیغات اسلامی از برنامه‌های پایگاه بسیج طلاب و روحانیون امام علی علیه‌السلام زارچ در سال جاری خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه