اخبار داغ

نائب رئیس اتحادیه چاقوسازان زنجان مطرح کرد؛

سایه رکود و گرانی بر سر صنعت مس/ کارگاه‌های مس زنجان تعدیل نیرو کردند

سایه رکود و گرانی بر سر صنعت مس/ کارگاه‌های مس زنجان تعدیل نیرو کردند
محمدرضا جرجیسی، نائب رئیس اتحادیه چاقوسازان و چاقو فروشان استان زنجان گفت: در حال حاضر رکود و گرانی مواد اولیه از چالش‌های جدی صنعت مس در زنجان محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا جرجیسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل نوسانات صعودی، قیمت مس نیز به صورت روزانه تغییر می‌کند که این امر مشکلاتی را برای هنرمندان این ضنعت به وجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا؛, موج رسا؛, موج رسا,
وی افزود: در حال حاضر گرده خام کیلویی به قیمت 128 هزار تومان خریداری می‌شود که این امر موجب گرانی صنایع تولیدی مس شده است.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: با توجه به گرانی مواد اولیه مس، امکان تولید کاهش یافته و حتی قدرت خرید مردم هم اجازه خرید مس را نمی‌دهد.
,
 
,
نائب رئیس اتحادیه چاقو سازان و چاقو فروشان استان زنجان با بیان اینکه با کاهش قدرت خرید مردم به یک پنجم، خرید تولیدات مس نیز در چند ماه گذشته کاهش یافته است، ادامه داد: برخی کارگاه‌های بزرگ مس نیز اقدام به تعدیل نیرو کرده‌اند.
,
 
,
جرجیسی با اشاره به اینکه برخی واحدهای تولیدی فقط در حد امرار و معاش فعالیت می‌کنند، ادامه داد: برخی از فروشگاه‌های عرضه نیز اقدام به تغییر کاربری داده‌اند.
,
 
,
وی تصریح کرد: با انتشار ویروس کرونا و تعطیلی کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی، مس همچون سایر صنایع دستی استان دچار مشکل شده است و گرانی مواد اولیه به مشکلات آن افزوده است.
,
 
,
این مسئول یادآور شد: در حال حاضر مس آشفته بازار را تجربه می‌کند که ضروری است اقدامات لازم برای حل مشکلات این صنعت دست زنجانی‌ها انجام شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه