اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آبفای البرز؛

کرونا و کولرهای آبی، مصرف آب البرزی‌ها را 11 درصد افزایش داد

کرونا و کولرهای آبی، مصرف آب البرزی‌ها را 11 درصد افزایش داد
ذوالفقار مهدی زاده گفت: 500 لیتر آب در شبانه روز به واسطه روشن کردن وسائل سرمایشی به مصرف شهروندان می‌رسد که در نهایت حجم بار مصرفی بالایی را به شبکه ذخیره و توزیع آب وارد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرعامل شرکت آبفای البرز امروز دوشنبه به افزایش 11 درصدی آب در سه ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای سال 99 تا گنون شهروندان البرزی 70 میلیون متر مکعب آب مصرف کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
ذوالفقار مهدی زاده با اشاره به اینکه 20 درصد از آب شرب مورد نیاز مردم از سدهای طالقان و امیرکبیر تامین می شود، افزود: متاسفانه طی سال های اخیر بخش اعظمی از سفره های آب زیرزمینی به دلیل استفاده بی رویه شهروندان خشک شده است در حالی که 80 درصد از آب شرب مردم از همین سفره ها تامین می شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: به واسطه شیوع ویروس کرونا در هر بار شستن دست ها 6 لیتر آب مصرف می شود و اگر در طول شبانه روز این کار را  10 بار شاهد باشیم، قطعا 60 لیتر آب به سرانه مصرفی البرز اضافه شده است، البته رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش مصرف آب را از ابتدای سال تا امروز به همراه داشته است.
,
 
,
مهدی زاده گرم شدن هوا  روشن شدن کولرهای آبی را دو دلیل دیگر افزایش مصرف آب در البرز دانست و تصریح کرد: 500 لیتر آب در شبانه روز به واسطه روشن کردن وسائل سرمایشی به مصرف شهروندان می رسد که در نهایت حجم بار مصرفی بالایی را به شبکه ذخیره و توزیع آب وارد می کند.
,
 
,
مدیرعامل شرکت آبفای البرز ادامه روند مذکور را زمینه ساز افت فشار آب و قطعی در مناطقی از البرز اعلام کرد و گفت: توصیه ما به شهروندان این است که از پمپ مستقیم روی شبکه های آب استفاده نکنند و صرفا پس از کنتور از یک مخزن ذخیره آب 250 لیتری به ازای هر خانواده و یک پمپ بهره ببرند تا طبقات بالایی ساختمان ها نیز از آب شرب بی نصیب نمانند.
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه