اخبار داغ

با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه ساخت ۵۰۰۰ مسکن ایثارگران در کرمانشاه

امضای تفاهم‌نامه ساخت ۵۰۰۰ مسکن ایثارگران در کرمانشاه
تفاهم نامه تامین زمین و ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکن ایثارگران در استان کرمانشاه با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به امضا رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مراسم امضای تفاهم نامه تأمین زمین و ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکن ایثارگران در استان کرمانشاه با حضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این تفاهم نامه مقرر شد از ۲۰ هزار مسکن که در تعهد بنیاد شهید کشور قرار گرفته حدود ۲۵ درصد یعنی ۵۰۰۰ واحد برای جامعه ایثارگران استان کرمانشاه احداث شود.

عملیات اجرایی احداث این ۵ هزار واحد به زودی آغاز خواهد شد.

همچنین ۲ دستگاه آمبولانس از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و مساعدت رئیس بنیاد و استاندار کرمانشاه در این سفر به توانبخشی بنیاد شهید استان تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,

, ,

سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: حضور در استان کرمانشاه و انعقاد تفاهم نامه ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران به علت حضور مهندس بازوند و مدیریت جهادی وی در این استان است.

,

وی افزود: بنیاد شهید برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در کشور اعلام آمادگی کرد و بلافاصله استاندار کرمانشاه طی تماسی برای تأمین زمین جهت احداث ۵۰۰۰ واحد مسکونی اعلام آمادگی کردند.

,

, ,

این مسئول بیان داشت: در نشست امروز صبح تفاهم نامه واگذاری زمین برای این ۵۰۰۰ واحد امضا شد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه