اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

گرد فراموشی بر مزار شهدای میدان امام حسین(ع) شهر تهران

گرد فراموشی بر مزار شهدای میدان امام حسین(ع) شهر تهران
یادمان شهدای میدان امام حسین(ع) شهر تهران که مزار چهار تن از شهدای گمنام و نوجوانان نسل امام خمینی(ره) است پس از آن افتتاح پر زرق و برق در سال 94 حالا به دستان فراموشی سپرده شده و رنگ بی مهری به خود گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یادمان شهدای میدان امام حسین(ع) شهر تهران که مزار چهار تن از شهدای گمنام و نوجوانان نسل  امام خمینی(ره) است پس از آن افتتاح پر زرق و برق در سال 94 حالا به دستان فراموشی سپرده شده و رنگ بی مهری به خود گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


توجه به مزار و مقبره شهدای گمنام در طول های اخیر یکی از مهمترین محورهای مورد توجه بوده که همواره مردم در ایام هفته با حضور در کنار این اماکن، اقدام به برگزاری برنامه های مذهبی می‌کنند، در واقع این اماکن امروزه به یکی از پرطرفدارترین مکان ها در نزد اقشار گوناگون جامعه تبدیل شده اند و جوانان بسیاری در آنجا تردد می کنند.

,
,


یادمان شهدای میدان امام حسین(ع) که در بیست و چهارم آذرماه سال 94 و با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، معاونین و مدیران شهری رونمایی شد حالا پس از افتتاح پرشور دیگر توجهی نمی بیند به طوری که در این تصاویر می بییند که مدتی است این یادگاه به طرز عجیبی به دستان فراموشی سپرده است.

,
,

 امروز یکی از شهروندان این تصاویر را که حکایت از بی توجهی سازمان زیباسازی و معاونت فرهنگی شهرداری تهران به مزار چهار شهید گمنام در میدان امام حسین(ع) تهران دارد، این نگرانی از سوی خانواده های شهدا وجود دارد که سرنوشت مزار دیگران عزیزان به این وضعیت دچار نشود و به نظر باید متولیان این امر کوتاهی در این باره را کنار بگذارند.

باید شهرداری و متولیان حوزه فرهنگ از هر گونه بی توجهی به یادمان شهدا خودداری کرده چرا که ارزش های انقلاب اسلامی بر مبنای همین شهدا شکل گرفته و باقی است.

,
,
,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه