اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان:

۱۵ روستای لرستان با تانکر آبرسانی می‌شود

۱۵ روستای لرستان با تانکر آبرسانی می‌شود
کرم وند گفت: 15 روستای لرستان به دلیل مشکلاتی مانند منابع آب محدود یا فاصله از مجتمع‌های آب، با تانکر آبرسانی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا کرم‌ وند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در استان لرستان هزار و ۵۵۳ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد که از آب شرب سالم بهره‌مند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: حدود ۱۵ روستا که بیشتر در شهرستان‌های نورآباد و کوهدشت قرار دارند به دلیل مشکلاتی مانند منابع آب محدود، مشکل در تامین آب و یا فاصله مجتمع‌های آبرسانی با مشکل کمبود آب مواجه هستند که این تعداد روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند.

,

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: برخی از روستاها تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب قرار ندارند که تعداد خانوارهای ساکن در این روستاها زیر ۱۰ خانوار و پنج خانوار بوده که برای این روستاها برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا تحت پوشش شبکه قرار گیرند؛ در صورت تامین اعتبار و همکاری دستگاه‌های مرتبط می‌توان روستاهای بیشتری را تحت پوشش این شبکه قرار داد.

,

وی با اشاره به استفاده نامناسب از آب شرب در برخی از موارد کشاورزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت روستاها در آبرسانی مناسب بوده اگرچه در برخی از روستاها افت فشار ممکن است رخ دهد اما در برخی از موارد مشترکین روستاها از آب شرب برای آبیاری کشاورزی و یا دامداری استفاده می‌کنند.

,

کرم وند گفت: گاهی استفاده بی رویه از آب شرب در بخش‌های غیر خانگی سبب افت فشار آب می‌شود که از مشترکان تقاضا می‌شود از آب شرب برای مصارف خانگی استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه