اخبار داغ

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان:

مراسم‌های برگزارشده در باغ رضوان از قبل رزرو شده است/ سفارش جدیدی برای برگزاری مجالس ترحیم از امروز گرفته نمی‌شود

مراسم‌های برگزارشده در باغ رضوان از قبل رزرو شده است/ سفارش جدیدی برای برگزاری مجالس ترحیم از امروز گرفته نمی‌شود
احمدرضا مرادی گفت: آرامستان های اصفهان باز، برگزاری مجالس ترحیم در باغ رضوان و آرامستان‌های سطح کلانشهر اصفهان ممنوع است و زیارت اهل قبور هم فقط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی امکان‌پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز، عباسعلی جوادی، رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر اصفهان روز گذشته در توییتی اعلام کرد: «براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا از امروز(15 تیرماه)، برگزاری مراسم ختم تا اطلاع ثانوی در آرامستان های شهر ممنوع است و تنها زیارت اهل قبور و خاکسپاری اموات انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

پس از این توییت، خبرنگار صاحب نیوز با حضور در باغ رضوان، وضعیت برگزاری مراسمات در آرامستان اصلی شهر اصفهان را بررسی کرد؛ براساس مشاهدات میدانی، مراسمات ترحیم همچنان درحال برگزاری است.

,

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در این خصوص، اظهار کرد: آرامستان های اصفهان باز اما برگزاری مجالس ترحیم در باغ رضوان و آرامستان های سطح کلانشهر اصفهان ممنوع است.

,

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: خاکسپاری اموات هم با تعداد محدودی از وابستگان انجام می شود و زیارت اهل قبورهم فقط با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی امکان پذیر است.

,

وی افزود: برگزاری مراسمات عزاداری و مجالس ترحیم از روز گذشته ممنوع شده است اما امروز هم برخی از مراسمات به دلیل سفارش از قبل برگزار می شود.

,

مرادی بیان کرد: سفارش جدیدی برای خدمات و برگزاری مجالس ترحیم دیگر از امروز گرفته نمی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه