اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان خاتم نیاز به بهبود دارد

زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان خاتم نیاز به بهبود دارد
دهقانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت شهرستان خاتم گفت: زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان خاتم نیاز به بهبود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت شهرستان خاتم با حضور معاون بهداشت استان یزد، سرپرست فرمانداری خاتم، بخشدار مروست و ‌جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم در محل سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

محمدرضا دهقانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در این جلسه به موضوع محرومیت امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان خاتم پرداخت و گفت: امیدواریم با تلاش‌هایی که در حال انجام است طی آینده نزدیک شاهد بهبود زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان خاتم باشیم.

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ورود یک نیروی جوان و خوش‌فکر به بدنه بهداشت و درمان شهرستان خاتم، از همه مسئولان این شهرستان درخواست همکاری بیش‌ازپیش را داریم تا ان‌شاءالله تمام اهداف از پیش تعیین‌شده بهداشت شهرستان خاتم به‌خوبی پیش برود.

,

 

,

اولویت‌های سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم

, اولویت‌های سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم, اولویت‌های سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم,

پوررضایی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست قبلی این مرکز، اظهار داشت: سال گذشته فعالیت‌های شبکه بهداشت و درمان بسیار قابل‌توجه و تأثیرگذار بود که ان‌شاءالله در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

,

وی اضافه کرد: بسیج ملی فشارخون بالا، طرح ملی غربالگری رتینوپاتی دیابتی، طرح معاینه، ویزیت و درمان رایگان دهان و دندان دانش آموزان پایه ششم ابتدایی، کسب رتبه اول غربالگری مرحله اول کووید ۱۹ خاتم در سطح استان و نیز مبارزه با بیماری کرونا ازجمله اقدامات مؤثر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم در سال گذشته بود.

,

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم سعی در انجام امور به نحو احسن، رعایت قانون، شرع و عدالت، حفظ و حراست از بیت‌المال و اعتقاد به کار تیمی و گروهی را از اصول کاری خود برشمرد.

,

وی ارتقاء شهرستان خاتم درزمینهٔ بهداشت و درمان را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و افزود: به جهت همین امر خواستار همکاری و همراهی تمامی مسئولان استان و شهرستان و بخصوص همگی کارمندان شبکه بهداشت و درمان هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه