اخبار داغ

وقتی "گرامیداشت یاد شهدا" شعاری بیش نیست!

با بی توجهی مسئولان "باغین"، قبور شهدا تخریب شد+تصاویر

با بی توجهی مسئولان "باغین"، قبور شهدا تخریب شد+تصاویر
متاسفانه شهدای شهر باغین بسیار مظلوم واقع شده و مسئولان آنها را تنها به عنوان شعار در سخنرانی های خود یاد می کنند، زیرا سال ها است که قبور شهدا در انتظار مرمت و بازسازی قرار دارند و کسی به آنها توجه نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، در بهمن ماه سال 98 گزارشی با عنوان «بهشت فراموش شده باغین در انتظار تعیین پیمانکار» در رابطه با شهدای دفاع مقدس شهر باغین منتشر شد که متاسفانه قبور این شهدا در حال تخریب است و به گفته مسئولان قرار بود در اسفند ماه همان سال مرمت و بازسازی گلزار شروع شود که به دلایلی از جمله شیوع گسترده کرونا به تعویق افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, بهشت فراموش شده باغین در انتظار تعیین پیمانکار»,

, ,

هم اکنون 5 الی 6 ماه از آن زمان می گذرد و هنوز اقدامی صورت نگرفته و قبور در حال تبدیل شدن به تلی از خاک هستند.

,

, ,

, ,

علاوه بر آن تعدادی از عکس های شهدا به صورت تابلوی کاشی و برخی نیز در خیابان نماز که منتهی به گلزار شهدا می شود روی بنر در سال های خیلی گذشته نصب شده که متاسفانه به مرور زمان تعدادی از این کاشی ها ریخته و بنرها نیز به واسطه شرایط آب و هوایی پاره و کنده شده اند، اما متاسفانه باید گفت کسی به این امر زیاد اهمیتی نداده است در صورتی که ما تمامی امنیت و زندگی خود را از این همین شهدا داریم و باید بدانیم که وجود این گلزار به شهر و دیارمان برکت می دهد.

,

کاش مسئولان هم به این امر زیاد اهمیت می دادند و تنها به شعار اکتفا نمی کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

خواجویی رئیس بنیاد شهید شهرستان در این رابطه به خبرنگار ما گفت : در سال 95 قراردادی با پیمانکار بسته شد مبنی بر اینکه کار گلزار شهدا به اتمام برسد اما متاسفانه  تا سال 96 کاری انجام نشده است و تا زمانی که بنده مسئولیت شهرستان را به عهده گرفتم پیمانکار را در سه مرحله خواستم که در این رابطه پاسخگو باشد و به وی در این رابطه تذکر داده شد.

,

وی افزود: با توجه به اینکه این کار از سال 95 تا 97 طول کشیده پولی که در حساب پیمانکار بوده با توجه به شرایط زمانی و اقتصادی روز دچار افت شده و به همان اندازه نیز قیمت مصالح نیز افزایش یافته است.

,

رئیس بنیاد شهید شهرستان کرمان عنوان کرد: تا آنجایی که می توانستیم ادامه دادیم تا اینکه در بودجه سال 98  با پی گیری های انجام شده مبلغی بالغ بر 204 میلیون تومان به گلزار شهدای باغین تعلق گرفت و بنا بود طی هفته گذشته این کار توسط پیمانکار تعیین شده شروع شود.

,

خواجویی تصریح کرد: تعدادی از مسئولان و  خانواده شهدا نیز درخواست کردند تا آنها نیز در این امر مشارکت داشته باشند امید که به زودی کار شروع و به اتمام برسد.

,

به گزارش راه آرمان، خواجویی قول داد تا بعد از اتمام مصاحبه با پیمانکار تماس حاصل کرده و از وی بخواهد تا کار را طی امروز و فردا شروع کند و این اقدام تا به نتیجه رسیدن توسط این رسانه پیگیری می‌شود.

, به گزارش راه آرمان، خواجویی قول داد تا بعد از اتمام مصاحبه با پیمانکار تماس حاصل کرده و از وی بخواهد تا کار را طی امروز و فردا شروع کند و این اقدام تا به نتیجه رسیدن توسط این رسانه پیگیری می‌شود.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه