اخبار داغ

در مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی صورت گرفت؛

آغاز توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمانشاه

آغاز توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمانشاه
میثم کلهری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه گفت: در مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی ۵۰ هزار بسته پروتئینی میان محرومان استان کرمانشاه توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، میثم کلهری امروز دوشنبه در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام گرفت، اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پویش همدلی و مواسات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مرحله اول توانست ۲۸ هزار بسته معیشتی را در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع کند.

وی افزود: در مرحله دوم رزمایش حسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت  امام (ره) مقرر شد ۴ میلیون بسته پروتئینی در سراسر کشور توزیع شود که سهم استان کرمانشاه در فاز اول ۵۰ هزار بسته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در این مرحله نیز مواد پروتئینی توسط گروه‌های جهادی به دست محرومین خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,

, ,

این مسئول عنوان کرد: ویژگی این مرحله این است که اصناف آسیب دیده از کرونا را در اولویت قرار دادیم و طی هماهنگی که در این خصوص با اتاق اصناف صورت گرفت مقرر شد لیست اصناف آسیب دیده را به ما معرفی کنند تا بسته‌های معیشتی بین آنها توزیع شود.

,

کلهری بیان داشت: همچنین رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دستور توزیع ۲ هزار بسته جیره خشک را به اتاق اصناف و صنوف داده است.

,

وی گفت: حدود ۱۵ هزار بسته بیسکویت و آب‌معدنی نیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد که به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که درگیر این مسئله هستند جهت توزیع بین بیماران و کادر درمانی داده شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه