اخبار داغ

در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد؛

لزوم افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی بنیاد شهید در کرمانشاه

لزوم افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی بنیاد شهید در کرمانشاه
هوشنگ بازوند گفت: افزایش سقف تسهیلات برای اشتغالزایی در استان می‌تواند یک اقدام شایسته در جهت کاهش نرخ بیکاری باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، انعقاد تفاهم نامه تأمین زمین و ساخت ۵ هزار واحد مسکونی ایثارگران با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در کرمانشاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,

لزوم افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی بنیاد شهید در کرمانشاه

, لزوم افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی بنیاد شهید در کرمانشاه,

هوشنگ بازوند امروز دوشنبه در جلسه انعقاد تفاهم نامه تأمین زمین و ساخت ۵ هزار واحد مسکونی ایثارگران که با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در استانداری کرمانشاه برگزار شد خواستار رسیدگی به مطالبات ایثارگران شد و اظهار داشت: در استان حدود ۴۵۰ نفر از جانبازان به دنبال افزایش درصد جانبازی هستند چرا که بیماری این افراد در طول این مدت تشدید شده و به این افزایش درصد نیاز دارند.

استاندار کرمانشاه افزود: همچنین حدود ۲۰ روز پیش در کرمانشاه اتفاقی برای یکی از جانبازان افتاد که استدعا داریم رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: رسیدگی به مستمری بگیران این جامعه هدف نیز نیازمند توجه خاص است که باید مد نظر قرار بگیرند.

مدیر ارشد استان در ادامه به مشکلاتی بیکاری استان کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: با همه تلاش‌های که در استان جهت کاهش نرخ بیکاری صورت گرفته است و توانستیم سالیانه ۳ درصد نرخ بیکاری را کاهش دهیم اما هنوز سرآمد بیکاری در کشور هستیم و خانواده شهدا نیز از این موضوع مستثنی نیستند.

بازوند بیان داشت: به همین منظور اگر سقف تسهیلات برای اشتغالزایی استان افزایش پیدا کند می‌تواند یک اقدام شایسته در جهت کاهش نرخ بیکاری باشد.

استاندار کرمانشاه به چالش‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا در جامعه اشاره کرد و گفت: دولت به منظور جبران خسارت ۷۵ هزار میلیارد تومان برای واحدهای اشتغال و خدمات در نظر گرفته است در صورت امکان در این خصوص رایزنی با رئیس جمهور انجام دهید که ۲۰ هزار میلیارد آن را با بهره ۴ درصد به جامعه ایثارگران اختصاص دهند.

مدیر ارشد استان همچنین خواستار پرداخت مطالبات مناطق جنگی به جامعه ایثارگری شد، بیان داشت: ضروری است وضعیت جامعه ایثارگری در استان رصد شود و بنیاد شهید اقلام مورد نیاز را به صورت ویژه در اختیار جامعه هدف قرار دهند.

وی در خصوص بحث مسکن نیز گفت: از امروز کمیته اجرایی به این منظور تشکیل خواهد شد تا بتوانیم ۵ هزار واحدی که تفاهم نامه آن امضا شده پیگیری شود تا طی یک سال باقی مانده تکلیف زمین و شروع عملیات اجرایی آن را داشته باشیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران خدمت بسیار بزرگی است

, ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران خدمت بسیار بزرگی است,

آیت الله مصطفی علما امروز دوشنبه در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز استاندار کرمانشاه گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران الگوی از جان گذشتگی برای کشور هستند و سرمایه عظیمی محسوب می‌شوند لذا خدمت به این جامعه کار بسیار بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به جامعه ایثارگران و شهدا توفیقی است که از جانب خداوند نصیب انسان می‌شود، افزود: ساخت و احداث ۵ هزار مسکن برای ایثارگران بدون شک خدمت بسیار عظیمی است.

آیت الله علما بیان داشت: مشکل مسکن یکی از دغدغه‌های ایثارگران است که با امضای این تفاهم نامه و عملیاتی کردن آن می‌توانیم گام مثبتی در جهت حل مشکلات این آنها برداریم.

وی تاکید کرد: خادم الشهدا بودن عبادت است و هر چه به خانواده شهدا خدمت کنیم باز هم کم است لذا در این مسیر نباید کم کاری کنیم.

,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه