اخبار داغ

اختصاص 1200 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های منطقه گردشگری سرچشمه محلات

اختصاص 1200 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های منطقه گردشگری سرچشمه محلات
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از اختصاص 1200 میلیون ریال برای تکمیل زیرساختهای منطقه نمونه گردشگری و پارک سرچشمه محلات خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی مرزبان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب از اختصاص 1200 میلیون ریال برای تکمیل زیرساختهای منطقه نمونه گردشگری و پارک سرچشمه محلات خبر داد و گفت: این اعتبار برای ساخت مسیر دسترسی و محوطه سازی تامین و از محل اعتبارات ملی اختصاص یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

مرزبان اظهار کرد: بوستان سرچشمه محلات که در سال های اخیر به دلیل حضور گسترده گردشگران دچار صدماتی شده بود، تا پایان سال جاری ساماندهی و بهسازی می شود.

,

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی افزود: در سال های گذشته مبلغ  13 میلیارد ریال در راستای احداث راه دسترسی، سرویس بهداشتی و محوطه سازی برای بهبود و اجرای زیر ساختهای  گردشگری این منطقه هزینه شده است.

,

مرزبان ادامه داد: منطقه نمونه گردشگری سرچشمه محلات دارای مطالعات امکان سنجی، طرح جامع و طرح تفضیلی مصوب است، مشاور این پروژه انتخاب شده و سرمایه گذار مادر پروژه نیز شهرداری محلات است.

,

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه طی روزهای اخیر آغاز شد و تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می گیرد تا مسافران و گردشگران بتوانند از این مکان به عنوان مکان تفریحی گردشگری استفاده کنند.

,

سرچشمه محلات یکی از پرآب ترین چشمه های استان مرکزی است که در بلندترین نقطه شهر محلات قرار گرفته و این چشمه ضمن اینکه آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه را تامین می کند از جاذبه های طبیعی با ارزشی نیز برخوردار و از دیرباز مورد توجه گردشگران بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه