اخبار داغ

شبیخون کرونا به استقلال جایی خارج از زمین؛

ردپای کرونایی شدن استقلالی‌ها در مهمانی خصوصی! / آبی‌ها 3 بر صفر بازنده می‌شوند؟

ردپای کرونایی شدن استقلالی‌ها در مهمانی خصوصی! / آبی‌ها 3 بر صفر بازنده می‌شوند؟
نتایج آزمایش‌های مجدد سازمان لیگ تکلیف استقلال را روشن خواهد کرد؛ اگر 25 درصد و بیشتر از اعضای تیم استقلال مبتلای قطعی باشند این تیم کاملاً قرنطینه خواهد شد و اگر چیزی غیر از این رخ بدهد، آبی‌ها بالاجبار در تاریخی معین با پارس جنوبی جم دیدار خواهند کرد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبر ابتلای هشت استقلالی به ویروس کرونا در صبح شنبه، حاکی از شروع یک هفته پرتنش و جنجالی در فوتبال ایران بود. آبی‌های پایتخت که پس از سفر به خوزستان و شکست دربرابر فولاد اهواز به تهران بازگشته و مقابل سایپا نیز متوقف شده بودند، یک روز پیش از تقابل یکشنبه‌شب مقابل پارس جنوبی در شهر جم به‌صورت رسمی اعلام کردند که 8 نفر از بازیکنان این تیم به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و بین اسامی بازیکنان کرونایی استقلال نام‌های پررنگی مثل وریا غفوری، مسعود ریگی و میلاد زکی‌پور نیز دیده می‌شد. پس از این‌که آبی‌ها با حضور نصفه‌ونیمه در فرودگاه مهرآباد با ابتلای 5 نفر دیگر از اعضای تیم به این ویروس منحوس مواجه شدند، سفر خود را به بوشهر لغو کردند تا وضعیت دیدار بین استقلال و پارس جنوبی در هاله‌ای از ابهام باقی بماند. استقلالی‌ها همچنین نسخه قرنطینه را برای تمام اعضای تیم تجویز کردند تا تمرینات این تیم هم به‌کل لغو شود و حالا با 13 کرونایی به یکی از بیمارترین تیم‌های لیگ تبدیل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نتایج آزمایش‌های مجدد سازمان لیگ تکلیف استقلال را روشن خواهد کرد؛ اگر 25 درصد و بیشتر از اعضای تیم استقلال مبتلای قطعی باشند این تیم کاملاً قرنطینه خواهدشد و اگر چیزی غیر از این رخ بدهد، آبی‌ها بالاجبار در تاریخی معین با پارس جنوبی جم دیدار خواهند کرد. آبی‌ها که پیش از بازآغاز رقابت‌های لیگ برتر به عدم برگزاری لیگ پافشاری می‌کردند، معتقدند که با سفر به منطقه قرمز کرونایی خوزستان و بازی مقابل فولادی که تا به امروز تست کرونای 11 بازیکنش مثبت شده دچار این اپیدمی شده‌اند و تقصیرها را به گردن مسئولین برگزاری بازی‌ها لیگ و قصور آن‌ها در اجرای پروتکل‌ها و تمهیدات بهداشتی انداخته‌اند. با توجه به این‌که برخلاف تیم‌های اروپایی، آبی‌ها و سایر تیم‌های لیگ برتر در رعایت پروتکل‌ها بهداشتی داخل و خارج از زمین کوتاهی می‌کنند؛ به‌نظر نمی‌رسد آتش کرونا از تنها از اهواز به جان آبی‌ها افتاده باشد. بازیکنان حرفه‌ای لیگ قبل و پس از تمرینات بدون رعایت فاصله اجتماعی با هواداران عکس می‌گیرند و مکرراً در مراکز خرید عمومی نیز مشاهده می‌شوند. اما ماجرا فقط به این‌جا ختم نمی‌شود و احتمالاً موارد مهم دیگری نیز در شیوع ویروس کرونا در اردوگاه آبی‌ها نقش داشته‌اند.

,
 
,
سهیل مهدی: نتایج تست استقلالی‌ها باید راستی آزمایی شود
, سهیل مهدی: نتایج تست استقلالی‌ها باید راستی آزمایی شود,
 
,
 سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر طی نشست سازمان لیگ در مورد کرونایی شدن تعداد زیادی از استقلالی‌های عنوان کرد: پیش از دیدار استقلال برابر سایپا بازیکنان این تیم تست داده بودند و نتیجه آن‌هم منفی درآمد، اما جواب تست‌های اخیر که نمایان‌گر کرونایی شدن نیمی از آبی‌هاست بایستی در مرکز پزشکی ایفمارک مورد راستی‌آزمایی قرار بگیرد. مهدی همچنین افزود: شیوع این بیماری صرفاً طی دیدار با فولاد رخ نداده و کرونا جایی خارج از زمین به اردوی استقلال شبیخون زده است.
,
 
,
سخن کنایی مهدی صرفاً جهت تقلیل فشار از دوش سازمان لیگ نیست؛ شنیده‌ها از برگزاری یک مهمانی خصوصی بین بازیکنان استقلال و افراد خارج از تیم در منزل یکی از آبی‌پوشان حکایت دارد. انتشار خبر مهمانی آبی‌ها در منزل مهدی قایدی فشار را بر روی کادرفنی و مدیریتی استقلال بیشتر کرد و ورق را تقریباً به ضرر آبی‌ها برگردانده. گویا تعدادی از بازیکنان استقلال چهارشنبه شب در منزل قایدی جشنی را برگزار کرده‌اند که مشخص شد اسامی برخی بازیکنان کرونایی استقلال با افراد حضور در مهمانی تطابق داشته است. تصاویر این مهمانی کاملاً نشان می‌دهند که بازیکنان استقلال پروتکل‌های بهداشتی و مراتب فاصله‌گذاری را اصلاً رعایت نکرده‌اند و رفتارشان مصداق بارزی برای راه‌های انتقال کرونا بوده است. اگر صحت و سقم اخبار فوق تایید شود هم وضعیت باشگاه استقلال بغرنج‌تر خواهد شد و هم نگرانی‌ها را برای دیگر بازیکنان و خانواده‌هایشان بیشتر خواهد کرد؛ خانواده‌هایی که همه به کرونا مشکوک‌اند و استقلالی که ممکن است با باخت 3 بر صفر برابر پارس جنوبی جم نقره‌داغ شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه