اخبار داغ

ارزش سهام عدالت به 15 میلیون و 543 هزار تومان رسید

ارزش سهام عدالت به 15 میلیون و 543 هزار تومان رسید
سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام عدالت بِروز شد و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲هزارتومانی به ۱۵میلیون و ۵۴۳هزار تومان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات روز گذشته بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند.

,

لازم به ذکر است تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

,

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها 532 هزار تومان است در پایان معاملات روز یکشنبه 15 تیر ارزش سهام عدالتشان به 15 میلیون و 543 هزار و 121 تومان رسیده است. این رقم در روز کاری 11 تیر 15 میلیون و 13هزار تومان گزارش شده بود که بر این اساس سود 440هزارتومانی طی 2 روز کاری عاید مشمولان سهام عدالت با ارزش اولیه 532هزارتومانی شده است.

,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه