اخبار داغ

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌بردار جایگاه‌های CNG مطرح کرد؛

تکذیب خبر نقص فنی جایگاه‌های CNG توسط شرکت بهره بردار

تکذیب خبر نقص فنی جایگاه‌های CNG توسط شرکت بهره بردار
عبدالرحمانی گفت: تنها تعطیلی جایگاه های CNG در سطح شهر کرمان نبستن قرارداد شهرداری با شرکت بهره بردار است و جایگاه ها از لحاظ فنی کاملا سالم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حدود یک ساعت پیش خبری با عنوان «اختلاف بین شهرداری و پیمانکار قبلی دلیل غیرفعال شدن جایگاه های CNG »در همین سایت منتشر شد که در بخش دوم این خبر مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری علت تعطیلی را نقص فنی جایگاه ها اعلام کرده بود که  بلافاصله باعث عکس العمل یکی از شرکت های بهره بردار در این زمینه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, اختلاف بین شهرداری و پیمانکار قبلی دلیل غیرفعال شدن جایگاه های CNG,

امیرحسین عبدالرحمانی مدیر روابط عمومی شرکت پهنه آسمان تابان (شرکت بهره بردار جایگاه های CNG) گفته های مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مبنی بر نقص فنی دلیل تعطیلی جایگاه ها را تکذیب و در این رابطه چنین به خبرنگار ما گفت: قرارداد 4 جایگاه: آزادگان، لاله، الغدیر و برکت مربوط به دو سال گذشته می باشد و در شش ماهه سال این قرارداد به اتمام رسیده و هر چه سازمان به شهرداری اعلام کرده که قرارداد فسخ و جایگاه را تحویل بگیرند اجبارا 6 ماه قرارداد را با ما تمدید کردند.

,

وی گفت: از ابتدای سال ما اعلام کردیم یا اینکه قرارداد به همراه قیمت ها اصلاح شود و این در حالی است که کلیه قیمتها نسبت به گذشته افزایش یافته است از قطعات گرفته تا روغن و هزینه دست مزد کارگران.

,

مدیر روابط عمومی شرکت پهنه آسمان تابان (شرکت بهره بردار جایگاه های CNG) عنوان کرد: تنها شرکت بهره برداری بودیم که دست مزد کارگران را طبق قانون کار پرداخت می کردیم و هیچگونه خرابی از لحاظ قطعات در جایگاه ها وجود نداشته و بهترین خدمات در این چند سال در جایگاه های CNG به مردم ارائه شده است.

,

عبدالرحمانی اذعان کرد: متاسفانه بارها به شهرداری گفته شده که قرارداد اصلاح شود ولی این امر اعمال نشد و تا خرداد ماه سال جاری تمامی جایگاه ها را بیمه کرده و کارهای اداری آنها انجام شد اما باز شهرداری از بستن قرارداد ممانعت کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: تا اینکه اخیرا شهرداری از شرکت بهره بردار خواسته تا قراردادی با شرایط جدید عنوان کند و اما شرایطی که ما اعلام کردیم این بود که تمام درآمد جایگاه برای پرداخت حقوق کارگران، قبض گاز و هزینه هایی که جایگاه ها دارند باشد و مابقی هر آنچه اضافه برمازاد بود به شهرداری تعلق گیرد یعنی اینکه شرکت بهره بردار به مدت سه ماه برای این که این جایگاه ها تعطیل نشود و کارگران حقوق دریافت کنند به صورت رایگان فعالیت کرد.

,

مدیر روابط عمومی شرکت پهنه آسمان تابان (شرکت بهره بردار جایگاه های CNG) تصریح کرد: متاسفانه هنوز شهرداری با شرکت بهره بردار هیچگونه قراردادی نبسته و کارگران که همگی از قشر ضعیف جامعه هستند بلاتکلیف مانده اند.

,

عبدالرحمانی مجددا تاکید کرد: هیچکدام از جایگاه ها دچار نقص فنی نیستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه