اخبار داغ

بازگشت یاغی کشتی به عرصه ورزش/ قنبری در MMA مبارزه می کند؟

بازگشت یاغی کشتی به عرصه ورزش/ قنبری در MMA مبارزه می کند؟
کشتی گیر سابق تیم ملی قصد دارد بعد از مدتها به عرصه ورزش بازگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، فریدون قنبری را حتما به یاد دارید. ستاره یاغی سالهای دور کشتی که سنگین وزن که جنجال های فراوانی را در دوره کشتی خود رقم زد. قنبری حتی چند سال پیش درگیر یک پرونده سوقصد شد و چندین ناشنانش به سمت وی تیراندازی کردند!

,

از قنبری مدتهاست خبری نیست اما ستاره سالهای دور کشتی قصد دارد تا دوباره به عرصه ورزش بازگردد؛ البته نه کشتی. قنبری میخواد این بار شانس خود را در رینگ MMA امتحان کند. رشته ای که البته با روحیات او نیز بیشتر جور است!

, MMA,

قنبری درباره فعالیت های این روزهایش گفت: با وجود اینکه سالهاست کشتی را کنار گذاشته ام، هنوز هم تمرین می‌کنم و دلم نمی‌آید با ورزش قهرمانی خداحافظی کنم. کوه می‌روم. دویدن و کار با وزنه، بدنسازی، تمرین و نرمش‌های کشتی و بوکس انجام می‌دهم. شاید ناگهان دوباره مرا در جمع ورزشکاران فعال و حاضر در صحنه مسابقات داخلی یا بین‌المللی دیدید!

,

او درباره حضورش در رینگ  MMA عنوان کرد: اگر یک روزی دیدید در ورزش MMA به‌مصاف حریفان رفتم، تعجب نکنید. اگر طی این سال‌ها بار‌ها خواستم فعالیتم در این ورزش را شروع کنم ولی هنوز نشده، فقط به خاطر این است که شرایط مهیا نبوده است.

,  MMA, MMA , .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه