اخبار داغ

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان مطرح کرد؛

صادرات علت افزایش قیمت تخم مرغ در همدان / معرفی ۲ واحد متخلف به تعزیرات

صادرات علت افزایش قیمت تخم مرغ در همدان / معرفی ۲ واحد متخلف به تعزیرات
جواد عاشوری با بیان اینکه علت افزایش قیمت تخم مرغ صادرات این محصول بوده است، گفت: در حال حاضر جلوی صادرات تخم مرغ گرفته شد و قیمت به شانه ای ۲۰ تا ۲۲ هزارتومان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد عاشوری، رئیس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در عرضه مرغ و تخم مرغ جای هیچ نگرانی وجود ندارد، گفت: عرضه نسبت به تقاضا خوب است و دلیل افزایش قیمت تخم مرغ طی روزهای گذشته صادرات به سایر کشور ها بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با اشاره به اینکه در مدت زمان صادرات تخم مرغ، قیمت از کیلویی ۷ هزار و ۴۰۰ تومان به کیلیویی ۱۴ هزار تومان افزایش پیدا کرد، افزود: در حال حاضر جلوی صادرات گرفته شد و قیمت به کیلویی ۹ هزار  و۵۰۰ تومان رسیده است.

,

رییس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان ادامه داد: تخم مرغ شانه ای ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان است اما برخی خواربار فروشان و سوپرمارکت ها که در زمان افزایش قیمت ها، محصول را خریداری کردند مجبورند با همان قیمت محصولات را بفروشند.

, رییس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان ادامه داد: تخم مرغ شانه ای ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان است اما برخی خواربار فروشان و سوپرمارکت ها که در زمان افزایش قیمت ها، محصول را خریداری کردند مجبورند با همان قیمت محصولات را بفروشند.,

عاشوری با بیان اینکه مشکلی در عرضه مرغ و تخم مرغ نیست، افزود: روز گذشته حدود ۵۱ تن توزیع مرغ و امروز حدودا ۴۵ تن توزیع در بازار داشتیم که همه با قیمت مصوب دولتی ۱۵ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.

,

وی در پایان گفت: تنها ۲ واحد تخم مرغ فروشی تخلف داشتند که با آن ها برخورد و به تعزیرات معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه