اخبار داغ

هم‌اندیشی رشته‌های راکتی در فدراسیون تنیس

هم‌اندیشی رشته‌های راکتی در فدراسیون تنیس
جلسه هم‌اندیشی رشته‌های راکتی در فدراسیون تنیس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از فدراسیون تنیس، نخستین جلسه هم‌اندیشی فدراسیون‌های راکتی با هدف هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر در راستای تحقق اهداف مشترک و رونق برنامه‌های توسعه‌ای این رشته‌ها با حضور روسای فدراسیون‌های تنیس، تنیس روی میز و اسکواش و دبیران این فدراسیون ها در محل فدراسیون تنیس برگزار شد. در این جلسه  که داود عزیزی رئیس و فرزین ضیاء آذری دبیر فدراسیون تنیس، مهرداد علی قارداشی رئیس و پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز، مسعود سلیمانی رئیس و امیر عزیزی‌پور دبیر فدراسیون اسکواش حضور داشتند؛ بحث و بررسی پیرامون اهداف مشترک و تعامل و هماهنگی برای تسریع در تحقق اهداف و حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای صورت گرفت. بنا به گفته رییس فدراسیون تنیس مقرر شد این فدراسیون‌های رشته‌های راکتی همکاری نزدیکی با فدراسیون‌های ورزشی در خصوص برگزاری مسابقات داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در این خصوص گفت: این جلسه هم‌اندیشی سرآغاز هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک فدراسیون‌های راکتی برای تعالی و پیشرفت بیشتر این رشته‌ها است. رئیس فدراسیون تنیس همچنین اذعان کرد: در جلسه اول با رویکرد توسعه بیشتر رشته‌های راکتی، ایجاد کمیته مشترک در زمینه‌های توسعه آموزشی، باشگاه‌ها و مربیان به تصویب رسید تا از این پس جلسات در قالب کمیته‌های تخصصی بصورت ماهیانه برگزار شود. داود عزیزی گفت: آنچه مسلم است در قالب اهداف و وظائفی که برعهده داریم این جلسات می‌تواند در شرایط کنونی به سود رشته‌های راکتی شود و با همکاری و هماهنگیهای بهتر ، این فدراسیون ها‌ می توانند فعالیت های مثمر ثمرتری را برای جامعه مخاطب خود رقم بزنند.

, داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در این خصوص گفت: این جلسه هم‌اندیشی سرآغاز هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک فدراسیون‌های راکتی برای تعالی و پیشرفت بیشتر این رشته‌ها است. رئیس فدراسیون تنیس همچنین اذعان کرد: در جلسه اول با رویکرد توسعه بیشتر رشته‌های راکتی، ایجاد کمیته مشترک در زمینه‌های توسعه آموزشی، باشگاه‌ها و مربیان به تصویب رسید تا از این پس جلسات در قالب کمیته‌های تخصصی بصورت ماهیانه برگزار شود. داود عزیزی گفت: آنچه مسلم است در قالب اهداف و وظائفی که برعهده داریم این جلسات می‌تواند در شرایط کنونی به سود رشته‌های راکتی شود و با همکاری و هماهنگیهای بهتر ، این فدراسیون ها‌ می توانند فعالیت های مثمر ثمرتری را برای جامعه مخاطب خود رقم بزنند.,

رئیس فدراسیون تنیس از رشته های تنیس، تنیس روی میز، اسکواش و بدمینتون به عنوان رشته های نام برد که قابلیت بیشتری برای فراگیری در بین مردم دارند و ابراز امیدواری کرد این جلسات مشترک رونق بیشتر این رشته ها را به ارمغان آورد.

, رئیس فدراسیون تنیس از رشته های تنیس، تنیس روی میز، اسکواش و بدمینتون به عنوان رشته های نام برد که قابلیت بیشتری برای فراگیری در بین مردم دارند و ابراز امیدواری کرد این جلسات مشترک رونق بیشتر این رشته ها را به ارمغان آورد.,

انتهای پیام

, انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه