اخبار داغ

رئیس شورای شهر مشهد:

۹۵ درصد مردم در قطار شهری و اتوبوس‌ ماسک می‌زنند/ به دنبال وضع محدودیت‌های سختگیرانه نیستیم

۹۵ درصد مردم در قطار شهری و اتوبوس‌ ماسک می‌زنند/ به دنبال وضع محدودیت‌های سختگیرانه نیستیم
محمدرضا حیدری گفت: ۹۵ درصد مردم در مترو و اتوبوس‌ها ماسک می‌زنند اما نیاز است بیشتر رعایت کنند و بر اساس نظر فرماندار مشهد، دلیلی برای محدود کردن حمل‌ونقل عمومی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد ظهر امروز در نود و هفتمین صحن علنی شورای شهر مشهد مقدس اظهار داشت: امروز 16 تیرماه روز مالیات است و اصل مالیات برای تحقق بخشیدن عدالت اجتماعی است اما متأسفانه امروزه شاهد فرار مالیاتی بسیاری از افراد هستیم از این رو، آن قشر از جامعه که باید مالیات قابل توجهی پرداخت کنند از دادن مالیات فرار می‌کنند لذا نیاز است تا قوانین در این خصوص اصلاح شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: امروز شاهد موج دوم کرونا در مشهد هستیم و این موضوع، وضعیت این کلان‌شهر را در حالت قرمز قرار داده است اما سیاست دولت در این موج دوم وضع محدودیت‌های سختگیرانه مانند، فروردین ماه سال جاری، نیست لذا مردم باید خودشان کنترل کنند.

,

حیدری با تأکید بر اینکه در این شرایط موجود چاره‌ای جز رعایت اصول بهداشتی توسط تمام شهروندان نداریم، تصریح کرد: بررسی‌هایی انجام دادیم که ۹۵ درصد مردم در مترو و اتوبوس‌ها ماسک می‌زنند اما نیاز است مردم بیشتر رعایت کنند و بر اساس نظر فرماندار مشهد، دلیلی برای محدود کردن حمل‌ونقل عمومی وجود ندارد اما برگزاری اجتماعات و مراسم عروسی و عزا از نقاط آسیب‌زاست که باید بازنگری در خصوص آن‌ها انجام شود.

,

رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: شهرداری مشهد کار تبلیغاتی در خصوص فرهنگ و ضرورت استفاده از ماسک انجام داده و  ما در شهرداری مشهد، تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم

,

وی خاطر نشان کرد: امروز شاهد حضور آقای صاحبی عضو علل بدل شورای شهر مشهد هستیم که به جای آقای شهلا در شورای شهر جایگزین شده‌اند از این رو رویکرد خدمت در کارنامه این عضو شورای شهر می‌تواند به ظرفیت شورای پنجم کمک کند و همچنین از طرف دیگر آزادی هر چه سریع‌تر آقای شهلا را از درگاه خداوند می‌خواهیم.

,

حیدری بیان کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت خط ۲ و ۳ قطار شهری مشهد منتشر شده است که به زودی اوراق مشارکت بافت فرسوده و نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی نیز چاپ خواهد شد که جای دارد که از وزارت کشور تشکر کنیم.

,

رئیس شورای شهر مشهد در پایان گفت: در حال حاضر نرخ رشد جمعیت در جامعه کاهش یافته است از طرف دیگر نرخ باروری متغیرهای اقتصادی و اجتماعی دارد و با حل مشکلات و گذر از بحران‌ها باید کار اساسی در جامعه برای رشد جمعیت انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه