اخبار داغ

شهردار مشهد:

مدیریت شهری در اتمام پروژه بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی عزم جدی دارد

مدیریت شهری در اتمام پروژه بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی عزم جدی دارد
محمدرضا کلائی گفت: مدیریت شهری در اتمام پروژه بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی عزم جدی دارد و به شدت نیازمند تهاتر پروژه‌های تعاون ناجا هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدرضا کلائی، شهردار مشهد ظهر امروز در نود و هفتمین صحن علنی شورای شهر مشهد مقدس، در خصوص ضرورت قید دو فوریتی تهاتر پروژه های نرگس رضوی متعلق به تعاون ناجا با هتل آپارتمان آرمان اظهار داشت: تقریبا یک سال و نیم در خصوص بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی به دنبال رفع عوارض این محدوده هستیم که بر این اساس دو گود به مساحت 51 هزار متر مربع باید به نیروی انتظامی واگذار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه در این خصوص سرعت تصمیم گیری اهمیت زیادی دارد گفت: این تهاتر و مسیر با جدیت تا به امروز طی شده است از این رو در ابتدا نیاز بود که نیروی انتظامی این موضوع را پیگیری کند و گردش کاری انجام شود که انجام شد و نکته دوم در خصوص این تهاتر وضعیت بانک قوامین بود که باید حل شود.

,

شهردار مشهد گفت: در پایان این موارد به جلسه سران قوا منتقل شد و توسط معاون اول ریس جمهور پیگیری و دوباره به استان ارجاع داده شد که نیازمند یکسری هماهنگی در خراسان رضوی بود که به لطف خدا و با همت همه مسئولان، مصوبه لازم اخذ شد که جای تشکر دارد.

,

کلائی با اشاره به اینکه این پروژه و تهاتر به عنوان وزنه اصلی در پروژه بافت پیرامونی حرم تلقی می شود، افزود: با توجه به اینکه مدیریت شهری در اتمام پروژه بافت پیرامونی حرم مطهر عزم جدی دارد، خواهشمندیم به قید فوریت و ضرورت این لایحه موافقت شود تا بتوانیم در زمان تایین شده پروژه را به پایان برسانیم.

,

لازم به ذکر است با تصویب این تهاتر توسط شورای شهر مشهد، شهرداری اجازه یافت مطابق مفاد توافق نامه نسبت به انعقاد قرارداد تملک پروژه‌های نرگس رضوی متعلق به بنیاد تعاون ناجا در قبال واگذاری هتل آپارتمان آرمان و الباقی، پس از تایید کمیسیون های مربوطه شورای شهر اقدام کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه