اخبار داغ

جلسه آنلاین فدراسیون جهانی بدمینتون برگزار شد/ راه اندازی کمپین جهانی شاتل تایم

جلسه آنلاین فدراسیون جهانی بدمینتون برگزار شد/ راه اندازی کمپین جهانی شاتل تایم
جلسه آنلاین فدراسیون جهانی بدمینتون با حضور نماینده ایران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جلسه فدراسیون جهانی بدمینتون با کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه در مورد دستور جلسه مجمع عمومی سالیانه 2020 امروز بصورت آنلاین برگزار شد.
در جلسه فوق سرکار خانم مددی بعنوان نماینده فدراسیون بدمینتون ایران حضور داشتند.
در این جلسه بعد از خیرمقدم توسط پل اریک رییس فدراسیون جهانی، توماس لندی دبیرکل این فدراسیون گزارش مختصری از تغییرات در اساسنامه و دستور جلسه مجمع بیان کرد.
در ادامه این جلسه اعضای شرکت کننده پیرامون برگزاری مجمع سالیانه به بحث و تبادل نظر پرداختند که اکثر نمایندگان کشورها با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان با بررسی دستور جلسه سال 2019 در جلسه آنلاین 28 جولای موافقت کردند ولی در خصوص رای گیری در مورد تغییرات اساسنامه و موارد دیگر با طرح آنها در جلسه حضوری سال آینده موافقت شد.
همچنین مقرر گردید که فدراسیون جهانی بعد از دریافت نظر کشورهای عضو سایر قاره ها تا تاریخ 10 جولای مورخ 20 تیر ماه در این مورد تصمیم گیری کند.
جلسه مجمع عمومی سالیانه فدارسیون جهانی در روز 18 جولای مورخ 99/4/28 با حضور پوریا ریاست فدراسیون بدمینتون بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

*راه‌اندازی کمپین جهانی شاتل تایم بدمینتون
فدراسیون جهانی بدمینتون یک کمپین را تحت عنوان شاتل تایم همگانی راه اندازی کرده است.
در این کمپین از نمایندگان چند کشور آسیایی که در زمینه ترویج شاتل تایم فعالیت مطلوب داشته اند، جهت عضویت در کمپین فوق برای در اختیار گذاشتن تجارب و برنامه ریزی دراین زمینه  دعوت بعمل آمده است.
طی نامه کمیته توسعه بدمینتون آسیا، 6 نماینده آسیایی که در این زمینه فعالیت گسترده و مطلوبی داشته اند، به فدراسیون جهانی معرفی شده که نمایندگان این کشورها به شرح ذیل هستند:
1 – گالکو زولباتار از مغولستان
2 – فریبا مددی از ایران
3 – علی کزما از لبنان
4 – دورجی از بوتان
5 – یان جیل از فیلپین
6 – عزیزبیگ از ازبکستان
افراد فوق در زمان تعیین شده از سوی فدراسیون جهانی طی مصاحبه ای تجربیات و برنامه های خود را در زمینه توسعه شاتل تایم ارائه خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه