اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

سپاه برای دفاع از انقلاب و منافع مردم تمام توان خود را به میدان آورده است

سپاه برای دفاع از انقلاب و منافع مردم تمام توان خود را به میدان آورده است
کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه اینکه سپاه متعلق به امت اسلامی و نظام اسلامی است،گفت: سپاه برای دفاع همه جانبه از انقلاب و منافع مردم تمام توان خود را به میدان می آورد و این مسئله را امروز به خوبی احساس می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی شامگاه امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی گفت: در طول چهل سال انقلاب اسلامی سپاه با عملکرد درخشان خود در عرصه های مختلف اقدامات زیادی را انجام داده و تایید این عملکرد همواره در بیانات امام و مقام معظم رهبری چشمگیر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب؛,

کریمی با تأکید بر اینکه سپاه متعلق به امت اسلامی و نظام اسلامی است،گفت: سپاه برای دفاع همه جانبه از انقلاب و منافع مردم تمام توان خود را به میدان آورده است و این مسئله را امروز به خوبی احساس می کنند.

,

وی با تقدیر از تلاش های مجاهدانه جانشین فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده یکی از رزمندگان انقلابی ، مجاهد ،ساده زیست،انقلابی،متدین ، فداکار با کارنامه درخشان است که بیش از ۳۷ سال از عمر بابرکت خود را برای دفاع از انقلاب گذاشته است.

,

فرمانده سپاه روح الله افزود: در طول پنج سال اخیر سپاه روح الله با ماموریت های مختلفی که انجام داده است برادر محسن گلشن زاده به عنوان جانشین سپاه روح الله همواره به طور شبانه روزی در میدان عملیات نقش آفرینی کرد و امروز می توان با افتخار ایشان را یک شهید زنده نامید.

,

وی با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب قول داده اند تا پایان عمرشان برای دفاع از کشور و منافع مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند،گفت: تاکنون سپاه با عملکرد خود این موضوع را به خوبی نشان داده و نباید اشتباهات یک فرد را بر کلیت سپاه پاسداران بگذاریم چراکه این نهاد بسیار مقدس است و در راستای پیشبرد اهداف انقلاب حرکت می کند.

,

کریمی خاطر نشان کرد: سپاه را باید با عملکرد شهید سلیمانی سنجید و همانگونه که شهید سلیمانی عمر خود را در راه اسلام، انقلاب و جبهه مقاومت مجاهدت کرد سپاه هم تا تحقق اهداف انقلاب اسلامی از حرکت خود متوقف نمی شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه