اخبار داغ

در گفتگو با رئیس دانشگاه آزاد یاسوج مطرح شد؛

اعلام نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان در ایام کرونا

اعلام نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان در ایام کرونا
رئیس دانشگاه آزاد یاسوج با اشاره به برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه به صورت حضوری گفت: روش های غیر حضوری امتحانات در صورت بروز شرایط قرمز کرونا در دستور کار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرم جانی پور در گفتگو با صبح زاگرس؛  در خصوص برگزاری امتحانات این دانشگاه به صورت حضوری در ایام کرونا گفت: در صورتی که وضعیت این بیماری در شهرستان قرمز اعلام شود، امکان برگزاری امتحانات به صورت غیر حضوری وجود دارد، اما تنها 2 روز دیگر امتحانات دانشگاه به پایان می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج در خصوص کیفیت برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویی به صورت حضوری، تاکید کرد: برگزاری امتحانات به صورت حضوری با بالاترین کیفیت بوده و تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و  همچنین بازرسان وزارت بهداشت و بازرسی بهداشت منطقه وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی را در بالاترین حد تایید کردند.

,

وی با اشاره به برگزاری  بدون مشکل  امتحانات این دانشگاه، عنوان کرد: امتحانات دانشگاه تا 2 روز دیگر به پایان می رسد، اما در صورتی که ترم های آینده وضعیت کرونا در شهرستان بحرانی و قرمز شود، روش های جایگزین امتحانات به صورت غیر حضوری است و امکانات لازم برای این موضوع وجود دارد.

,

جانی پور با اشاره به  رعایت پروتکل هاتی بهداشتی توسط دانشجویان در زمان برگزاری امتحانات گفت: بدون رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه حضور دانشجویان جهت حضور در جلسه امتحانات داده نخواهد شد، و در روزهای پایانی با رعایت فاصله فاصله گذاری اجتماعی و با حداقل جمعیت این امتحانات برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه