اخبار داغ

روایت چشم پزشک کهگیلویه و بویراحمدی از ماجرای یک روز تلخ/ملک حسینی: خطای یک فرد را نباید به پای یک جامعه نوشت

روایت چشم پزشک کهگیلویه و بویراحمدی از ماجرای یک روز تلخ/ملک حسینی: خطای یک فرد را نباید به پای یک جامعه نوشت
حسین ملک حسینی پزشک چشم پزشک مطرح کهگیلویه و بویراحمدی به تشریح ماجرای ضرب و شتم خود توسط همراهان یک بیمار در مطب خود پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ سید حسین  ملک حسینی پزشک متخصص چشم هم استانی در خصوص حوادث و اتفاقات رخ داده چند روز گذشته در مطب خود گفت: بنده فوق تخصص سگمان قدامی چشم هستم که به مدت 13 سال در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال خدمت هستم و در این مدت بارها مورد لطف مردم و مسوولان استان قرار گرفتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در تشریح ماجرای ضرب و شتم خود در روزهای گذشته گفت: چند روز قبل خانمی بعد از مراجعه به مطب، منشی مطب به منظور مطابقت دفترچه با بیمار از وی درخواست کارت شناسایی کرد اما این بیمار از ارائه کارت امتناع ورزید و اقدام به تهدید و فحاشی می کند و بدون هیچ گونه واکنشی از سوی منشی، از مطب خارج می شود.

,

ملک حسینی گفت: دقایقی بعد این خانم با شوهرش و چند نفر دیگر وارد مطب می شوند و بنده که در اتاق پایین مشغول مداوای بیمار بودم،  بعد از شنیدن صدای شکستن شیشه وارد سالن انتظار شدم و دیدم چندین نفر در حال ضرب و جرح منشی هستند، که برای جلوگیری از ضرب و شتم منشی وارد ماجرا شدم، اما متاسفانه یکی از ضاربین با صندلی که در دست داشت ضربه ای به پای چپ بنده وارد کرد، و دوباره با همان صندلی قصد وارد  کردن ضربه به سر من را داشت، که با دست چپ خود مانع شدم و باعث شکستی انگشت اشاره دستم شد.

,

این پزشک مطرح در ادامه بیان کرد: بعد از این حادثه از سالن انتظار به همراه بیماران وارد حیاط شدم  و منتظر بودیم پلیس 110 حضور پیدا کند،  اما متاسفانه ضربه ای دیگر توسط یکی از ضاربین از پشت سر به فرق سرم وارد شد که باعث خونریزی و جراحت شد.

,

وی بیان کرد: بعد از حضور نیروهای انتظامی یکی از ضاربین را دستگیر کرده و به کلانتری محل منتقل شد و بنده برای درمان به بیمارستان رفتم و بابت شکستگی انگشت اشاره دست چپم تحت عمل جراحی و پین گذاری قرار گرفتم.

,

ملک حسینی گفت: در این حادثه و در چند روز اخیر مردم و مسوولان به بنده لطف و محبت داشتند و به صورت تلفنی و مجازی از بنده حمایت کردند، که جای تقدیر و تشکر دارد و نمی دانم با چه زبانی از آنها تشکر کنم.

,

وی افزود: اشتباه و خطای یک فرد را  نباید به پای یک جامعه نوشت، زیرا با کمال تاسف چنین افرادی وجود دارند بنده این مسئله را  به قوه قضاییه می سپارم تا به امید خدا این افراد به سزای اعمالشان برسند و دیگر شاهد چنین رفتارهایی در جامعه نباشیم.

,

ملک حسینی ادامه داد: در این شرایط مراتب تشکر خود را  به صورت رسمی از مسوولان لشکری و کشوری و از مردم فهیم استان  و همه همکارانی که در این چند روز با بنده همدری کردند تشکر می کنم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه