اخبار داغ

بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در محکومیت حرکات هنجارشکنانه و ضد فرهنگی در ایلام

بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در محکومیت حرکات هنجارشکنانه و ضد فرهنگی در ایلام
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام، در پی حرکات هنجار شکانه نفراتی در سطح شهر ایلام بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام در پی حرکات هنجار شکانه نفراتی در سطح شهر ایلام بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کردند: حرکت هنجار شکنانه و به دور از ارزش‌های اسلامی و انقلابی یک دختر جوان به همراه گروه موسیقی محلی، خاطر شهروندان مومن و ولایتمدار ایلام را جریحه‌دار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , ایلام بیدار, ایلام بیدار,

بر خود لازم می‌دانیم که این حرکات زشت، ضد فرهنگی و ضد دینی در استانی که در دامن پاک زنان با عفت و با حیای آن تعداد سه هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است را محکوم کنیم.

,

در همین راستا و به دنبال فعال شدن گروه‌های موسیقی محلی، بی‌حرمتی، رقص و پایکوبی و همچنین مطالبات عمومی و دغدغه‌های امت حزب الله، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام بار دیگر ضمن محکومیت شدید این اقدام ناشایست و هنجارشکن، از نیروی انتظامی و دادستان مرکز استان خواستار برخورد قاطع با مسببان، عوامل پشت پرده و هتاکان به مقدسات دینی است.

,

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام نسبت به اهمال و سهل انگاری دستگاه‌های مربوطه، حق مطالبه گری را برای خود محفوظ میداند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه