اخبار داغ

ظرفیت 2 بیمارستان ارومیه تکمیل شد؛

ارومیه در آستانه بحران کمبود تخت بیمارستانی برای مبتلایان کرونا

ارومیه در آستانه بحران کمبود تخت بیمارستانی برای مبتلایان کرونا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، از افزایش تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا در این استان ابراز نگرانی کرد و از تکمیل ظرفیت ۲ مورد از بیمارستان های پذیرای بیماران کرونایی در ارومیه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، جواد آقازاده شب گذشته در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در آذربایجان غربی، اظهار داشت: ظرفیت بیمارستان های امام خمینی(ره) و طالقانی ارومیه پر شده و این موضوع نگرانی های خاصی را برای ما به همراه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: در کنار افزایش تعداد مبتلایان، شاهد افزایش تعداد فوتی ها در سطح استان نیز هستیم به طوری که در ۲۴ ساعت منتهی به ۱۵ تیرماه، ۱۵ نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست داده اند و ۶ نفر نیز مشکوک به کرونا جان خود را از دست داده اند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، در مورد تعداد بستری های کرونایی در بیمارستان های استان نیز عنوان کرد: تا پایان روز پانزدهم تیرماه، ۸۱۵ بیمار بستری با علائم سندروم حاد تنفسی در بیمارستان ها داشتیم که ۳۴۵ نفر از این تعداد بیمار قطعی کرونا و ۴۷۰ نفر نیز مشکوک به کرونا هستند.

,

وی، ادامه داد: ۱۶۳ نفر از این تعداد در آی سی یو بستری بودند که از آن ها نیز ۵۲ مورد متصل به دستگاه تنفسی ونتیلاتور بودند. این در حالی است که تنها در یک روز ۱۵۸ نفر بیمار کرونایی در استان بستری شده اند.

,

آقازاده، ضمن ابراز نگرانی از تعداد بیماران مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی، گفت: باید توجه داشت که هم تعداد بستری ها و هم تعداد فوتی ها در حال افزایش است. تنها راه مقابله با این بیماری رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری های فردی است که باید مدنظر هم استانی ها باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه