اخبار داغ

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

مرجعیت شیعه همواره در خط مقدم مقابله با استکبار جهانی بوده است/ نقش برجسته آیت الله سیستانی در وحدت ملی عراق

مرجعیت شیعه همواره در خط مقدم مقابله با استکبار جهانی بوده است/ نقش برجسته آیت الله سیستانی در وحدت ملی عراق
امان الله علیمرادی با بیان اینکه مرجعیت شیعه در طول تاریخ، در خط مقدم مقابله با استکبار جهانی و مزدوران آنان‌ بوده است، گفت: نقش حضرت آیت الله العظمی سیستانی با نفوذ کلمه و قدرت معنوی، در وحدت ملی عراق و ایستادگی در مقابل نقشه های دشمنان مستکبر، برجسته و ممتاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اهانت اخیر یکی از نشریات عربستان سعودی به حضرت آیت الله العظمی سیستانی گفت: مرجعیت شیعه در طول تاریخ، در خط مقدم مقابله با استکبار جهانی و مزدوران آنان‌ بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: اکنون نقش حضرت آیت الله العظمی سیستانی با نفوذ کلمه و قدرت معنوی، در وحدت ملی عراق و ایستادگی در مقابل نقشه های دشمنان مستکبر، برجسته و ممتاز است.

,

وی ادامه داد: بدون شک، این گونه اهانت ها که از روی دشمنی نسبت به مرجعیت دینی شیعه است از نفوذ معنوی مرجعیت در میان شیعیان و مردم عراق نمی کاهد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی بیان کرد: این اهانت وقیح، نزد همه حق طلبان محکوم است و خداوند طول عمر با برکت برای آن مرجع عالیقدر کرامت کند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: خداوند با فرج حضرت صاحب الامر(عج) مستضعفین عالم را عزیز گرداند و با استقرار حکومت حق، مستکبران و طواغیت را نابود کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه