اخبار داغ

تغییر محتوای سینمایی «شکرستان»/ حضور کاراکترهای جدید

تغییر محتوای سینمایی «شکرستان»/ حضور کاراکترهای جدید
مدیر بخش فیلم نامه و استوری برد مرکز صبا،‌ گفت: در کنار شخصیت‌هایی که از قدیم در این انیمیشن «شکرستان» حضور داشتند، شخصیت‌های جدیدی نیز به این کار اضافه می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محبوبه سمیعی زفرقندی» مدیر بخش فیلم نامه و استوری برد مرکز صبا، درباره انیمیشن سینمایی «شکرستان» گفت: قاعدتا نسخه سینمایی شکرستان با آنچه تا به حال از شکرستان دیدید متفاوت نیست، به این خاطر که نباید پیشینه شکرستان خراب شود‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: فضا و کاراکترها و آنچه در اپیزودهای انیمیشنی شاهدش بودید، تغییر نمی کند، اما ممکن است محتوایش دستخوش تغییر شود.

,

سمیعی زفرقندی همچنین با بیان تغییر در بازیگران این اثر نیز گفت: این احتمال وجود دارد که در کنار شخصیت هایی که از قدیم در این انیمیشن حضور داشتند، شخصیت های جدیدی نیز به این کار اضافه شوند.

,

نسخه سینمایی «شکرستان» به تهیه کنندگی مسعود صفوی در مرحله نگارش متن است و بعد از پایان نگارش وارد مرحله پیش تولید خواهد شد و شهاب حسینی نیز به عنوان راوی و بازیگر در این پروژه همکاری می کند.

,

این فیلم سینمایی امسال مقابل دوربین رفته و در سال آینده بنا به وضعیت اکران در سینماها به نمایش در می آید. عباس جلالی یکتا یا مانی وطن از گزینه های کارگردانی این اثر هستند.

,

همچنین در این فیلم سینمایی بازیگران رئال در کنار شخصیت های انیمیشنی قرار می گیرند

,

قرار بر این است تا در نسخه سینمایی شکرستان تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون نیز در کنار شخصیت‌های انیمیشنی قرار بگیرند و به عبارتی این کار در قالب رئال انیمیشن ساخته خواهد شد و تعدادی از بازیگران سینما به شهر شکرستان می‌روند.

,

 مجموعه انیمیشنی «شکرستان» با بیش از ۱۸۰ شخصیت تولید و پخش شد. همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند.

,

بهلول، پادشاه و وزیر، قاضی، اسکندر، ننه قمر، خواجه فرزان، خواجه اقبال،‌ برزو، صمد و ... از شخصیت‌های این مجموعه انیمیشن بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه