اخبار داغ

13 نفر یا 9 نفر؟

اسامی کرونایی‌های قطعی استقلال اعلام شد/ تست مجدد برای راستی آزمایی

اسامی کرونایی‌های قطعی استقلال اعلام شد/ تست مجدد برای راستی آزمایی
باشگاه استقلال اعلام کرده بود که 13 کرونایی دارد، اما دیشب نامه‌نگاری رسمی سازمان لیگ و باشگاه استقلال تعداد کرونایی‌ها را به 9 نفر کاهش داد تا گمانه‌زنی‌ها پیرامون استقلال و کرونا مبهم‌تر ادامه یابد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استقلالی‌ها روز شنبه با اعلام ابتلای 8نفر از بازیکنان خود به ویروس کرونا، از سفر به بوشهر و شرکت در دیدار با پارس جنوبی‌جم خودداری کردند و تیم را به قرنطینه بردند. اتفاقی که واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌ها و نهادهای ذی‌ربط برانگیخت و درنهایت باعث شد تا مرکز پزشکی ایفمارک و سازمان لیگ نسبت به وضعیت نامعلوم آبی‌ها موضع‌گیری کنند. در حالیکه در شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر مثبت شدن نتایج آزمایشهای 4 بازیکن بزرگسال استقلال، 3 بازیکن امید و یک نفر از کادر پزشکی استقلال منتشر شده، اما این خبر درست نیست و هنوز پاسخ رسمی تست‌ها مشخص نشده است. دو مرحله تست‌گیری از 8 بازیکن و یک عضو کادر پزشکی استقلال که این باشگاه اعلام کرده بود در تست‌های بیمارستان مسیح دانشوری مثبت اعلام شده، طی روزهای گذشته گرفته شده و پاسخ این تست‌ها قرار است امروز مشخص شود. در هر حال باشگاه استقلال اعلام کرده بود که 13 کرونایی دارد، اما دیشب سعید رمضانی تعداد کرونایی‌ها را به 9 نفر کاهش داد تا گمانه‌زنی‌ها پیرامون استقلال و کرونا مبهم‌تر ادامه یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

در نامه رسمی حیدر بهاروند به احمد سعادتمند، برای اولین بار اسامی آبی‌پوشان مبتلا به کرونا منتشر شد که به‌شرح زیر است:

,

فرشید باقری، محمد دانشگر، وریا غفوری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، مهدی قایدی، آرش رضاوند، حسین پورحمیدی و مهرشاد رهبری (آنالیزور).

,

این درحالی است که سازمان لیگ مجدداً شرایط قرنطینه تیم‌ها را درصورت ابتلای 25 درصد بازیکنان به کرونا تعیین کرده و حالا 8 بازیکن و یک عضو از کادرفنی آبی‌ها دچار این بیماری شده‌اند که با میزان درصد اعلامی سازمان لیگ برای قرنطینه تیم مغایرت دارد.

,

مهدی: 25 درصد کرونایی‌ها پُر شد!

, مهدی: 25 درصد کرونایی‌ها پُر شد!,

در همین باره سهیل مهدی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد: به هر حال اینها کسانی هستند که معرفی شدند و ما تعداد سقف مشخصی نداریم. نزدیک به 50 کارت برای هر تیم صادر می‌شود که 25 درصد آن می‌شود نزدیک به 13 نفر. دو تیم استقلال و فولاد هم که بازی‌های‌شان لغو شد این شرایط را داشتند و به حد نصاب 25 درصد رسیده بودند.

, .,

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تیم استقلال و بازی این تیم مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: در جلسه صبح روز شنبه که با تیم استقلال داشتیم به ما اعلام کردند که 6 تست مثبت دارند. گفتند دیگر بازیکنی برای ما نمانده است، منتهی به ما گفتند تست‌های جدید هم در حال آماده‌سازی است. بعد از آن به ما گفتند فرودگاه را ترک کردند و آقای رمضانی اعلام کرد تست‌های جدید گرفته شده که می‌خواهند به ما ارسال کنند. تا 10 شب هم من در سازمان لیگ بودم اما تست جدیدی به دست ما نرسید.

, ,

وی افزود: صبح روز بازی تست‌های جدید برای ما آوردند که سقف 25 درصد را برای استقلال پر کرد که فکر می‌کنم 13 عضو این تیم به کرونا مبتلا شده بودند. چند نفر از این افراد در لیست این تیم نبودند و در نتیجه تعدادشان کاهش پیدا کرد. در کنار این، یک تست دیگر از یک مرکز دیگر گرفته شده بود و در نهایت 25 درصد این تیم پر شد. بعد از آن هم به محض اینکه تعداد تست‌های کرونای این تیم تأیید شد به تیم پارس اعلام کردیم استقلال در بازی شرکت نمی‌کند و در هتل هم می‌توانند صورت جلسه را انجام دهند. بحث حضور این تیم‌ها در ورزشگاه به ما مربوط نمی‌شود.

, .,

مهدی در مورد اینکه گفته می‌شود تعداد تست‌های کرونای باشگاه اسقلال 9 نفر بوده است، عنوان کرد: باید این موضوع در ارکان قضایی رسیدگی شود. در لیست استقلال یک مربی خارجی و یک بازیکن خارجی بودند که الان حضور ندارند، طبق بررسی ما این بازیکن و مربی الان در باشگاه نیستند ولی در لیست استقلال هستند. اگر این دو را در نظر بگیریم لیست استقلال 38 نفره است و بدون این دو، 36 نفر.

, .,

کرونایی های استقلال راستی آزمایی می شوند

, کرونایی های استقلال راستی آزمایی می شوند, کرونایی های استقلال راستی آزمایی می شوند,

با توجه به شرایط موجود سازمان لیگ درخواست کرده تا بازیکنان استقلال در یک کلینیک مورد تایید سازمان لیگ دوباره تست بدهند و به نوعی راستی آزمایی شوند. در نامه سازمان لیگ آمده است: احتراما پاسخ به نامه شماره فلان مورخ فلان به استحضار می‌رساند نظر به اینکه افراد اعلام شده از سوی آن باشگاه محترم(استقلال) کمتر از معیار تعیین شده ۲۵درصد از پروتکل مقابله با کرونا در ورزش می‌باشد. لذا ضمن ضرورت شرکت آن تیم در مسابقات لیگ برتر کشور جهت راستی آزمایی و اطمینان از ابتلای نامبردگان ضروریست افراد ذیل امروز مورخ فلان با۵ هماهنگی مرکز پزشکی سازمان لیگ مطابق با پروتکل‌های صادره از سوی ستاد ملی کرونا نسبت به مشارکت در انجام دو مرحله تست متوالی به فاصله ۲۴ ساعت اقدام فرمایید. بدیهی ست هرگونه امتناع از انجام تست‌های خواسته شده و یا مغایرت نتایج کسب‌شده با نتایج ارائه شده از سوی آن باشگاه موارد جهت اقدامات انضباطی به ارکان قضایی ارجاع می‌ شود.

, با توجه به شرایط موجود سازمان لیگ درخواست کرده تا بازیکنان استقلال در یک کلینیک مورد تایید سازمان لیگ دوباره تست بدهند و به نوعی راستی آزمایی شوند. در نامه سازمان لیگ آمده است: احتراما پاسخ به نامه شماره فلان مورخ فلان به استحضار می‌رساند نظر به اینکه افراد اعلام شده از سوی آن باشگاه محترم(استقلال) کمتر از معیار تعیین شده ۲۵درصد از پروتکل مقابله با کرونا در ورزش می‌باشد. لذا ضمن ضرورت شرکت آن تیم در مسابقات لیگ برتر کشور جهت راستی آزمایی و اطمینان از ابتلای نامبردگان ضروریست افراد ذیل امروز مورخ فلان با۵ هماهنگی مرکز پزشکی سازمان لیگ مطابق با پروتکل‌های صادره از سوی ستاد ملی کرونا نسبت به مشارکت در انجام دو مرحله تست متوالی به فاصله ۲۴ ساعت اقدام فرمایید. بدیهی ست هرگونه امتناع از انجام تست‌های خواسته شده و یا مغایرت نتایج کسب‌شده با نتایج ارائه شده از سوی آن باشگاه موارد جهت اقدامات انضباطی به ارکان قضایی ارجاع می‌ شود, ., .,

انتهای پیام

, انتهای پیام, انتهای پیام,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه