اخبار داغ

پس از پیگیری‌های چندماهه:

۶۰۰ میلیارد تومان جهت پرداخت مطالبات پرستاران اختصاص پیدا کرد

۶۰۰ میلیارد تومان جهت پرداخت مطالبات پرستاران اختصاص پیدا کرد
در پی دستور حسن روحانی رئیس جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه، مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پرستاران اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ در پی دستور حسن روحانی رئیس جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه، مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پرستاران کشور اختصاص یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس جمهور در پاسخ نامه درخواست رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پی نوشت کرد که «موافقت می‌شود مبلغ ششصد میلیارد تومان جهت مطالبات پرستاران پرتلاش و فداکار پرداخت شود.»

,

به گزارش صاحب نیوز؛ اولین روز خرداد ماه، پرستاران و کادر درمان بیمارستان‌ های اصفهان در اعتراض به تبعیض، عدم پاسخگویی و عدم شفافیت و بی‌عدالتی در مقابل دادگستری اصفهان تجمع کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان به مطالبات آن‌ها شدند.

,

پرستاران خواهان اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، بررسی ارتقای قانون بهره‌وری، حذف شرکت‌ها و نیروهای قراردادی، اجرای قانون مشاغل سخت و زیان‌آور که مصوبه قانون مجلس شورای اسلامی است، هستند.

,

پس از این ماجرا علی اصفهانی، دادستان اصفهان با اعلام پیگیری این درخواست، اظهار کرد: صحبت‌های آنها شنیده و درخواست‌های آنها بصورت مکتوب برای پیگیری و طرح با رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گرفته شد.

,

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: قرار شد درخواست آنها به رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارجاع شود و اگر خواسته‌های آنها قابل اجراست اجرایی و اگر نیست دلایل آن اعلام و مشخص شود.

,

وی ادامه داد: تمام تلاش‌های دستگاه قضایی برای مطالبات کادر درمانی به عنوان جامعه زحمت‌کشی که در شرایط فعلی در خط مبارزه با کرونا هستند صورت می‌گیررد تا حقی از آنها ضایع نشود.

,

پس از پیگیری دادستان اصفهان، علوم پزشکی درخواست پرستاران را به وزارتخانه منتقل کرد و زمان پاسخ دهی به این موضوع را منوط به نظر وزارت بهداشت بیان کرد.

,

پایگاه خبری صاحب نیوز پیگیر مطالبات این قشر از جامعه تا نهایی شدن موضوع پرداخت مطالبات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه