اخبار داغ

در حاشیه برگزاری مانور تحکیم سلامت محقق شد؛

توزیع ۱۰۰۰ ماسک بین مردم توسط خیرتویسرکانی/سلامت همه ما به یکدیگر گره خورده است

توزیع ۱۰۰۰ ماسک بین مردم توسط خیرتویسرکانی/سلامت همه ما به یکدیگر گره خورده است
کارشناسان برای جلوگیری از شیوع کرونا مردم را به استفاده از ماسک تشویق می کنند، اما هستند افرادی که توان خرید ماسک ندارند، با این وجود خیران نیک اندیشی می توانند با توزیع رایگان ماسک به سلامت قشرهای آسیب دیده از کرونا یاری رسانند، اقدامی که توسط یک خیر تویسرکانی با اهدا یک هزار ماسک رایگان در حاشیه برگزاری مانور تحکیم سلامت محقق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از عصر همدان؛ با توجه به اوج شیوع کرونا در کشور و اعلام وضعیت قرمز در برخی شهرستان ها از جمله تویسرکان، ارگان های مختلف دست به کار شدند تا با فرهنگ سازی مردم را به زدن ماسک تشویق و ترغیب کنند چرا که به گفته کارشناسان استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شستن مدام دست ها و در مجموع رعایت بهداشت فردی بیش از ۹۰ درصد از ابتلای افراد به این ویروس منحوس جلوگیری می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

از جمله برنامه های اجرایی در سطح شهرستان تویسرکان می توان به اجرای مانور تحکیم سلامت با هدف ترویج فرهنگ ماسک زدن اشاره کرد که به همت جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

,

این مانور با حضور جوانان، داوطلبان، نجاتگران و اعضا شورای اجرایی درسطح شهر تویسرکان برگزار شد و اعضای این‌ جمعیت به شکلی منسجم تراکت هایی را با مضامین مختلف پیشگیری و مقابله با ویروس کویید ۱۹ و همچنین زدن ماسک مساوی است با ارتقا سلامتی، با خود حمل کردند.

,

تب سنجی و توزیع ماسک بین مردم در معابر عمومی، مغازه ها و فروشگاه ها بخشی دیگر از این اقدامات بود.

,

, ,

مانور تحکیم سلامت با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان ها

, مانور تحکیم سلامت با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان ها , مانور تحکیم سلامت با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان ها,

در این باره رضا عزیزی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان به خبرنگار عصر همدان؛ گفت: مانور تحکیم سلامت با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان ها که جزیی از شعار هلال احمر هم است در این شهر برگزار شد.

,

وی اظهار کرد: در این مانور تعدادی از اعضای جمعیت هلال احمر با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به راهپیمایی در سطح معابر تویسرکان کرده و در طول مسیر علاوه برتب سنجی، ماسک نیز بین مردم توزیع کردند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: در گوشه ای از مانور نیز پیام‌های بهداشتی با موضوع ترویج فرهنگ استفاده ازماسک، رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی توزیع شد.

,

, ,

استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی راهکار جلوگیری از کرونا

, استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی راهکار جلوگیری از کرونا, استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی راهکار جلوگیری از کرونا,

ناگفته نماند که همزمان با برگزاری مانور تحکیم سلامت در تویسرکان فتانه شاهمحمدی ازخیرین نیک اندیش و از داوطلبان عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر یک هزار ماسک برای توزیع رایگان بین مردم اهدا کرد.

,

امروزه با توجه به شیوع گسترده کرونا و معیشت سخت خانواده های آسیب دیده از کرونا به ویژه دست فروشان که بالاجبار برای تامین نان شب خود باید در اماکن عمومی فعالیت کنند و حتی در تهیه ماسک برای سلامت خود وسعشان نمی رسد، بی تردید حضور و فعالیت چنین خیرانی ضرورت دارد.

,

, ,

یادمان نرود سه گانه؛ استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی به ویژه شستن مرتب دست ها تا حدود زیادی مردم را از ابتلا کرونا حفظ می کند.

,

می شود حتی با خرید یک ماسک اضافه تر و اهدا آن به افرادی که توان خرید ماسک ندارند با همیاری یکدیگر از شیوع کرونا ویروس جلوگیری کنیم؛ امروز سلامت من و شما به هم گره خورده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه