اخبار داغ

یادداشت؛

مسئولان مصالح ملی را بر منافع حزبی مقدم بدارند

مسئولان مصالح ملی را بر منافع حزبی مقدم بدارند
به عنوان یکی از وکلای ملت از همه مسئولین دولت تدبیر و امید می خواهم منافع و مصالح ملی را بر منافع گروهی و حزبی ارجحیت دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛ آنچه در این ایام در متن جامعه می بینم؛ و همچنین در سخنان دردآلود مردم، در حوزه معیشت، می شنوم؛ بیش از پیش ابعاد تلخ شرایطی را بازگو میکند، که به هیچ عنوان در خور شان والای مردمان این سرزمین نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا؛ آنچه در این ایام در متن جامعه می بینم؛ و همچنین در سخنان دردآلود مردم، در حوزه معیشت، می شنوم؛ بیش از پیش ابعاد تلخ شرایطی را بازگو میکند، که به هیچ عنوان در خور شان والای مردمان این سرزمین نیست., یزد رسا؛ ,

از همین رو است که به عنوان یکی از وکلای ملت، از همه مسئولین دولت تدبیر و امید که وظیفه‌ اداره‌ اجرایی کشور را به عهده دارند، می‌خواهم که بر اساس سوگندی که یاد نموده‌اند، و بر طبق منشور اخلاقی که خود نگاشته و ارکان دولت را ملزم به رعایت آن دانسته‌اند، منافع و مصالح ملی را بر منافع گروهی و حزبی ارجحیت داده و هرچه سریعتر برای رفع مشکلات اقتصاد کشور و معیشت مردم اقداماتی عملی را به کار بندند.

,

در شرایطی که رفع نیازهای اولیه زندگی برای مردم به دغدغه‌ اصلی بدل شده، این روش که یک روز دلیل مشکلات کشور به دوران دولت‌های نهم و دهم حوالت شود، و یک روز مسائل مربوط به "برجام" و "FATF" دلیل وضعیت بد معیشتی دانسته شود به هیچ وجه برای مردم قابل پذیرش نیست.

,

یقینا مجلس نیز به عنوان قوه قانونگذار نظام، از همکاری با دولت در خصوص تصویب قوانینی که به حل مشکلات معیشتی مردم کمک کند فروگذار نخواهد کرد.

,

امیدوارم با همراه شدن همه ارکان نظام و با کمک دلبستگان به ایران و انقلاب اسلامی، به یاری خداوند، هرچه سریعتر مشکلات معیشتی ملت شریف ایران مرتفع گردد.

,

محمد صالح جوکار

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه