اخبار داغ

اختلاف نظر همه‌جا هست

واکنش رئیس فدراسیون ووشو به نقد تند و تیز ستاره ملی پوش/ مشکلی برای شهربانو منصوریان به‌وجود نمی‌آید

واکنش رئیس فدراسیون ووشو به نقد تند و تیز ستاره ملی پوش/ مشکلی برای شهربانو منصوریان به‌وجود نمی‌آید
رییس جدید فدراسیون ووشو در قبال انتقادات ستاره تیم ملی واکنش جالبی داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون ووشو صبح یکشنبه در هتل استقلال تهران برگزار شد که درنتیجه آن، امیر صدیقی توانست با اکثریت قاطع آرا برای 4 سال آتی به مسند ریاست این فدراسیون تکیه کند و پس از 13 سال دوره ریاست علی‌نژاد، اولین رئیس جدید این فدراسیون لقب بگیرد. رقیب امیر صدیقی در انتخابات ابتدای هفته محمود متدین بود که تنها با کسب 9 رای از 43 رای دریافتی نتوانست رقابت نزدیکی را با نماینده سابق ایران در کمیته بین‌المللی المپیک تجربه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

صدیقی از حمایت اکثر مسئولین و قهرمانان رشته ووشو نیز برخوردار بود اما شهربانو منصوریان، بانوی قهرمان ووشوی ایران در انتخابات گذشته از رقیب این کاندیدا حمایت کرد و پس از شکست کاندیدای موردنظر خود به شدت از روند حاکم بر انتخابات انتقاد کرد. 

,

منصوریان در این باره گفت: من صدیقی را نمی‌شناسم. رئیس فدراسیون بعد از ۴ سال تغییر می‌کند،  اما من در ووشو هستم تا موقعی که اذیتم نکنند. من طرفدار نامزدهای دیگر بودم و شاید به همراه خواهرانم دیگر به مسابقات اعزام نشویم، اما حرف حق را زدم و ناراحت نیستم. همچنین از متدین پشتیبانی کردم، چون او دلسوز ورزش است. البته اگر جای متدین بودم از حضور در انتخابات انصراف می‌دادم چرا که سرش را کلاه گذاشتند.  

,

منصوریان در واکنشی صریح و تند ادعا کرد: من به عنوان یک ورزشکار  معتقدم روز قبل از انتخابات نباید مجمع را برگزار می کردند و با اعضای هیئت‌های ورزشی استان‌ها صحبت می کردند. علاوه بر این، روسای هیئت‌های ورزشی استان‌ها در هتل استقلال اسکان یافتند و من شنیدم  به آن‌ها ۱/۵ الی ۲ میلیون پول دادند تا به نامزد مورد نظر رای بدهند. به هر حال اگر به ۵۰ نفر نزدیک ۲ میلیون پول داده باشند در مجموع ۱۰۰ میلیون می‌شود که بهتر بود به جای این کار جایزه ورزشکاران را می‌دادند. همچنین  از قبل نتیجه انتخابات مشخص بود.

,

پس از انتشار این بیانیه‌ها از سوی بانوی قهرمان ووشوی ایران برخی ها پیش بینی کردند که شهربانو منصوریان در ادامه راه با صدیقی رییس جدید ووشو به مشکلات جدی بربخورد و حتی عطای حضور در تیم ملی را به لقایش ببخشد، اما رئیس جدید فدراسیون با سعه صدر با انتقادات تند و تیز او برخورد کرد. امیر صدیقی نیز در واکنش به اظهارات منصوریان گفت: منصوریان به عنوان یک ورزشکار نظرش را بیان کرده است و مشکلی برای او به وجود نمی آید. ما یک خانواده هستیم که در ووشو فعالیت می کنیم و اختلاف نظر در هر خانواده ای وجود دارد.

,

رئیس جدید فدراسیون ووشو درباره اینکه برگزاری مجمع عمومی یک روز قبل از انتخابات شائبه هایی را ایجاد کرده است، گفت: مسئله مهم این است که اعضای مجمع به عنوان منتخب خانواده ووشو به من اعتماد کردند و قصد داریم که به سمت جلو پیش برویم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه