اخبار داغ

تناقض در آمار کرونایی‌ها؛

تناقض میان آمار ابتلا به کرونا و محدویت‌های کرونایی در کهگیلویه

تناقض میان آمار ابتلا به کرونا و محدویت‌های کرونایی در کهگیلویه
تناقض میان آمار مبتلایان به بیماری کرونا و عدم اعمال محدودیت های مختلف در شهرستان کهگیلویه موجب سردرگمی مردم شده و بسیاری از آن ها اعلام وضعیت هشدار در شهرستان را نوعی جو روانی برای کنترل شرایط و محتاط کردن مردم می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس با شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد نگرانی های مردم در مورد سلامتی و ابتلا به این بیماری بیشتر شده و افزایش آمار مبتلایان در کشور و استان کهگیلویه وبویر احمد موجب شده تا ستادهای مقابله با کرونای استان و شهرستان ها تدابیر سخت تری لحاظ کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
در شهرستان کهگیلویه نیز  بسیاری از مردم با رعایت دستورالعملهای بهداشتی فعالیت های روزمره خود را انجام می دهند و این در حالی است که بسیاری از صنوف هیچ کدام از این دستورالعمل ها را رعایت نکرده و با آن ها نیز برخورد نمی شود.
,
 
,
کسبه و بازاریان بازار روز، کافه ها، کافی شاپ ها، قهوه خانه ها و رستوران ها از جمله کسب و کارهایی هستند که رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ندرت در میان آن ها مشاهده می شود.
,
 
,
براساس شنیده ها در شهرستان کهگیلویه تعداد نسبتا زیادتریاز مردم  نسبت به روزها و هفته های قبل بر اثر ابتلا به بیماری کرونا بستری هستند و همین امر نگرانی مردم را بیشتر کرده است.
,
 
,
حال تناقض میان آمار مبتلایان به بیماری کرونا و عدم اعمال محدودیت های مختلف در شهرستان کهگیلویه موجب سردرگمی مردم شده و بسیاری از آن ها اعلام وضعیت هشدار در شهرستان را نوعی جو روانی برای کنترل شرایط و محتاط کردن مردم می دانند. این در حالی است که در برخی از شهرستان های استان وضعیت هشدار و قرمز اعلام شده تا از شیوع بیملاری جلوگیری شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه