اخبار داغ

در شرایط سخت کرونایی انجام شد؛

کنترل تب بازار با تولید 570 هزار ماسک توسط قرارگاه جهادی شهید سلیمانی سپاه فتح/ سپاه و بسیج یک لحظه ما را تنها نگذاشت

کنترل تب بازار با تولید 570 هزار ماسک توسط قرارگاه جهادی شهید سلیمانی سپاه فتح/ سپاه و بسیج یک لحظه ما را تنها نگذاشت
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح در دیدار با رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: با تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک در روز و در مجموع 570هزار ماسک توانستیم تب بازار را کنترل و دست دلالان بازار ماسک را تا حدود زیادی کوتاه کنیم تا مردم محروم استان با کمبود ماسک مواجه نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرهنگ پاسدار ناصر صالحی مسئول قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح با رئیس و تعدادی از کارکنان بیمارستان امام سجاد(ع) دیدار و از زحمات و همکاری های این بیمارستان با قرارگاه جهادی در بحث استریل و بسته بندی ماسک های تولیدی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

با شیوع ویروس کرونا قرارگاه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت چشمگیری جهت تولید ماسک و مواد ضد عفونی در سطح استان انجام داد .

,

ناصر صالحی مسئول قرارگاه جهادی شهید قاسم سلیمانی و بسیج سازندگی سپاه فتح گفت : این قرارگاه با شیوع بیماری منحوس کرونا با تدابیر سردار فرمانده محترم سپاه برای پشتیبانی از کادر درمان و خدمت به مردم استان تشکیل شد که به یاری خدا و تلاش شبانه روزی جهادگران خیاط و با راه اندازی کارگاه های خیاطی و همچنین سازماندهی گروه های جهادی با رفع آلودگی معابر عمومی در حد توان در خدمت مردم استان بوده است.

,

نهادها و نیروهای در معرض با ویروس را نیز در دستور کار قرار دادیم.

,

صالحی بیان کرد: به لطف الهی با تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک در روز و در مجموع 570هزار ماسک توانستیم تب بازار را کنترل و دست دلالان بازار ماسک را تا حدود زیادی کوتاه کنیم تا مردم محروم استان با کمبود ماسک مواجه نشوند و قیمت بالای ماسک در بازار فشار اقتصادی بیشتری را بر زندگی آنان وارد نکند.

,

, ,

وی تصریح کرد: قرارگاه شهید سلیمانی اقدام به اهداء بسته های بهداشتی شامل ماسک، دستکش ، ژل ضدعفونی و گان به بیمارستان های استان، کارکنان دستگاههای خدمات رسان، پمپ بنزین ها، خانه سالمندان، موسسات تحت پوشش سازمان بهزیستی و سایر نهادهای درگیر مبارزه با این ویروس منحوس کرده است.صالحی ضمن اشاره به نقش بی بدیل علوم پزشکی و کادر درمان استان برای مهار موج اول کرونا گفت : استان ما یکی از معدود استان هایی بود که اقدام به استریل ماسک ها می کرد و بیش از ۹۵ درصد تولیدات قرارگاه جهادی شهیددقاسم سلیمانی در واحد استریلیزاسیون بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با تلاش بی وقفه و بی منت پرسنل این بیمارستان، ضدعفونی و استریل می شد که جای تقدیر دارد.

,

وی اذعان داشت:ما به نمایندگی از سردار فرمانده محترم سپاه استان و به پاس زحمات و همکاری کارکنان این بیمارستان، اقدام به تقدیر از آنها کرده و حامل پیام تشکر سردار خرم دل برای این عزیزان هستیم.

 رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج ضمن ابراز خرسندی از همکاری با مجموعه سپاه استان گفت : سپاه و بسیج لحظه ای ما را تنها نگذاشت و در شرایط سخت شیوع کرونا کادر بهداشت و درمان را تنها نگذاشت و این حمایت و روحیه جهادی بود که عزم ما را در خط مقدم مقابله با کرونا مستحکم تر کرد و توانی مضاعف به ما می داد.

,
,
,

گردآفرین نیکبخت در ادامه بیان کرد: ما نیز از اقدامات شما و بسیجیان جهادگری که شبانه روز چه در بحث تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و چه در بحث رفع آلودگی معابر شهری ، بیمارستانها ، ادارات و سایر اماکن عمومی، در حال مجاهدت بودید سپاسگزاریم.

دکتر نیکبخت در پایان با اشاره به شروع موج دوم کرونا در استان، خواستار توجه بیشتر مسئولان به این موضوع شد و از مردم خواست با توجه به روند افزایشی مبتلایان استان و فوتی های بیماران کرونایی هشدارهای مسئولان علوم پزشکی را جدی بگیرند و نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند.

,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه