اخبار داغ

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کار استان یزد تشریح کرد

جزئیات پرداخت تسهیلات کرونایی به مشاغل فاقد بیمه در یزد

جزئیات پرداخت تسهیلات کرونایی به مشاغل فاقد بیمه در یزد
فریبا آیت‌اللهی گفت: کسب و کارهای فاقد بیمه شده می‌توانند برای ثبت‌نام جهت استفاده از تسهیلات به سامانه کارا مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، فریبا آیت‌اللهی مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: کسب و کارهای فاقد بیمه شده می‌توانند برای ثبت‌نام جهت استفاده از تسهیلات به سامانه کارا مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی درباره شرایط پرداخت این تسهیلات افزود: کسب و کارها باید از دستگاه‌های اجرایی دارای مجوز فعالیت و در سال گذشته و سال جاری فعال باشند.

,

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد درباره میزان تسهیلات هم عنوان کرد: به ازای هر فرد شاغل برای اشخاص حقیقی خویش‌فرما یا خوداشتغال 6 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

,

آیت‌اللهی ادامه داد: برای واحدهای کسب وکاری که امکان اثبات رابطه کارفرما و کارکن وجود ندارد صرفا به کارفرما مبلغ 6 میلیون تومان پرداخت می‌شود و برای واحدهایی که امکان اثبات رابطه کارفرما و کارکن وجود دارد به ازای هر شاغل می‌توانند 8 میلیون دریافت کنند.

,

وی اظهار داشت: نرخ سود دریافت تسهیلات پرداختی 12 درصد است که تا پایان تیرماه به کسانی که در سامانه کارا ثبت‌نام کرده باشند تسهیلات پرداخت می‌شود و فرصت بازپرداخت تسهیلات اعطایی نیز 24 ماه است و بازپرداخت از آبان ماه شروع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه