اخبار داغ

نماینده مردم شهربابک در مجلس:

فرانسه با اظهارات مداخله جویانه در خصوص «زم» به دنبال منافع خود است/ جاسوس‌پروران؛ گرفتار بازی دو سر باخت

فرانسه با اظهارات مداخله جویانه در خصوص «زم» به دنبال منافع خود است/ جاسوس‌پروران؛ گرفتار بازی دو سر باخت
مصطفی رضا حسینی قطب آبادی گفت: دولت هایی که از امثال زم حمایت می کنند، منافع خود را در خطر ببینند و دولت هایی که نسبت به پرورش جاسوسان اقدام و سرمایه گذاری کرده اند یک باخت دو سره دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی رضا حسینی قطب آبادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اظهارت مداخله جویانه دولت فرانسه نسبت به صدور حکم روح الله زم گفت: طبیعی است که دولت هایی که از امثال زم حمایت می کنند، منافع خود را در خطر ببینند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنهایی که نسبت به پرورش جاسوسان اقدام و سرمایه گذاری کرده اند یک باخت دو سره دارند، تصریح کرد: زمانی که این افراد در تور اطلاعاتی نیروهای ما قرار می گیرند؛ اطلاعات و اخباری را در ارتباط با سرویس های جاسوسی و بسیاری از افراد پشت پرده می دهند.

,

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت هایی که این افراد در آنجا ساکن، شهروند و یا پناهنده بوده اند به چند دلیل که جاسوس آنها دستگیرشده است، جاسوسان اخبار و اطلاعات در مورد افراد مختلف دارد و چنانچه عکس العمل نشان ندهند، بقیه افرادی که قول همکاری به آنها داده اند دیگر همکاری نخواهند کرد و آن دولت ها دیگر نمی توانند جاسوس پروری داشته باشند، عکس العمل نشان می دهند.

,

وی با تأکید بر اینکه دخالت آشکار فرانسه و دیگر دولت ها در جمهوری اسلامی ایران و مرزهای کشور بر کسی پوشیده نیست، ابراز کرد: جاسوس پروری و دخالت این دولت ها را از دوره قاجار و پهلوی شاهد بوده ایم.

,

حسینی قطب آبادی با اشاره به اینکه این دولت ها به دنبال منافع خود هستند و ما باید هوشیار باشیم و امورات خود را بر اساس قانون پیش ببریم، خاطر نشان کرد: با پشتوانه مردمی که داریم ان شاالله جاسوسان بیشتری دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد تا شاهد برخورد قضائی قاطعانه در این زمینه باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه