اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

فرودگاه یاسوج زیان‌ده است/ تغییر در مدیریت فرودگاه مرکز استان

فرودگاه یاسوج زیان‌ده است/ تغییر در مدیریت فرودگاه مرکز استان
عزیز فیلی با تاکید بر زیان ده بودن فرودگاه مرکز استان گفت: تغییر در بدنه مدیریتی این فرودگاه در دستور کار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس چندی پیش یکی از مخاطبان این رسانه در یاداشتی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواسته بود تا با توجه به مرغوبیت خاک و وجود آب فراوان فرودگاه یاسوج را به منطقه ای کشاورزی تبدیل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هادی رحیمی در این مطلب آورده بود؛ حال که فرودگاه یاسوج سود آوری خاصی برای استان ندارد به استاندار و مسئولان استانی پیشنهاد می شودبا شخم زدن اراضی این فرودگاه ، گامی موثر در تولید و اشتغالزایی در بخش کشاورزی بردارند.

,

اما این تنها حاشیه فرودگاه یاسوج بعد از سقوط  هواپیمایی آسمان در دنا نبوده تا عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به زیان ده بودن این فرودگاه در مرکز استان تاکید کند.

,

وی با اشاره به اینکه  فرودگاهی کوچکی مثل یاسوج  ضرر ده هستند، اما این مانع نمی شود که به این بهانه فرودگاه را تعطیل کنیم گفت : دنبال آن هستیم فرودگاه یاسوج از حیث مدیریتی ارتقا پیدا کند.

,

فیلی گفت : زمان زیادی از ورود استاندار به استان نمی گذرد اما به دلیل برگزاری انتخابات و شاعبه های احتمالی آن  ، کلانتری از تغییرات مدیریتی خودداری کرد تا در این فرصت باقی مانده از عمر  دولت وی بدنبال ارتقاء سطح مدیریتی و شاخص های توسعه ای استان باشند.

,

تعطیلی فرودگاه یاسوج بعد از سقوط هواپیمای شرکت آسمان باعث شد تا مسئولان استانی و مدیران این فرودگاه برای کم کردن حجمه افکار عمومی بدنبال راه اندازی خطوط هوایی جدید ، دعوت شرکت های هواپیمایی برای خدمات رسانی  و توسعه فرودگاهی باشند ،اما متاسفانه یک بام و 2 هوای این فرودگاه و عدم پاسخگویی شفاف مدیران در خصوص گزارش منتشر شده کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی  و تعطیلی چندین ماهه فرودگاه در پرواز هایی که به ندرت  انجام می شود باعث شد تا هادی رحیمی در ادامه مطلب خود تاکید کند ،اگر چه فرودگاه نقش اساسی در توسعه استان و رونق گردشگری و سایر حوزه ها دارد و یکی از اصلی ترین ابزارهای توسعه است اما تعطیل بودن فرودگاه ،هزینه بر بودن و سوء مدیریت درآن تنها فرصت سوزی در تولید و بخش کشاورزی زمینهای ان را بدنبال خواهد داشت.

,

امید است مسئولان فرودگاه یاسوج به جای فرار از افکار عمومی پاسخگوی ابهامات به وجود آمده و حاشیه های اخیر این فرودگاه به رسانه ها باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه