اخبار داغ

بعد از گذشت سه سال انجام شد؛

اتحاد حلقه مفقوده شهرداری و شورای شهر یاسوج/ کمتر از یک سال تا پایان عمر مدیریتی باقی مانده است

اتحاد حلقه مفقوده شهرداری و شورای شهر یاسوج/ کمتر از یک سال تا پایان عمر مدیریتی باقی مانده است
همدلی کلید واژه گم شده و اتحاد حلقه مفقوده در شورای شهر و شهرداری یاسوج است تا ترمز خدمات دهی و توسعه عمرانی در شهر کشیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پارلمان شهری پایتخت طبیعت ایران مدتهاست یکشنبه های حاشیه را در شهر یاسوج تجربه می کند، حاشیه هایی که به طور حتم روز به روز از توسعه و خدمات رسانی شهر در مرکز استان آنها را دور و دورتر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اگر بخواهیم نگاهی به گذشته اعضای شورای شهر بیندازیم در شعار های انتخاباتی این افراد ، هرکدام به نوعی گوشه ای از شهر را مستحق  خدمت ویژه می پنداشتند و می خواستند یاسوج را به آرمان شهر نزدیک کنند.

,

دست و پا شکسته با توجه به سطح درامد و اعتبارات در شهر کارهایی انجام می شد اما به صورت کاملا ناگهانی ترمز خدمات  و توسعه عمرانی کشیده شد تا به جای خدمات دهی و خدمات رسانی شهروندان هر هفته چشم انتظار حاشیه جدید با شند.

,

همدلی کلید واژه گم شده و اتحاد حلقه مفقوده در شورای شهر و شهرداری یاسوج است که بدون شک اگر این محورها همچنان مغفول قرار گیرند به روی اعتماد مردم  تاثیر ویژه ای گذاشته  و به احتمال خدمت به مردم از دست می رود.

,

مطالبه گری در خدمات رسانی از وظایف شورای شهر است اما نباید از این  نکته غافل شد که هر طلبی به هزینه و اعتباری نیازمند است و نمی توان با شعار ، کوه را جابجا کرد.

,

پرهیز از اعمال سلایق ، مبارزه با رانت خواری و فساد ، تمکین به قانون و گوش به فرمان بودن در خدمات به شهروندان از جمله نکاتی است که اعضای پارلمان شهری یاسوج  و شهردار باید به ان توجه کنند چرا که به خط پایان دوره مدیریتی  و انتخابات بعدی نزدیک می شویم.

,

با وجود تمام اتفاقات اعضای شورای شهر یاسوج و مقدم شهردار می توانند 45 متری شهری ، پل چهارم ، لاین دوم پل سوم ، خیابان جمهوری و ساماندهی آبشار یاسوج را  برای اتحاد  و همدلی قرار دهند تا از حاشیه ها فاصله گرفته  و برای همیشه خود را در ذهن شهروندان به عنوان یک خادم واقعی نشان دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه