اخبار داغ

رئیس اداره صمت رودان مطرح کرد؛

رشد ۶۶درصدی صادرات محصولات کشاورزی رودان به روسیه و کشورهای حوزه خلیج فارس+ فیلم

رشد ۶۶درصدی صادرات محصولات کشاورزی رودان به روسیه و کشورهای حوزه خلیج فارس+ فیلم
قاسمی گفت: صادرات محصولات و تولیدات رودان در ۳ ماه نخست امسال ۱ میلیون دلار بوده که رشد ۶۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید قاسمی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در سال ۹۸ دو رتبه برتر استانی در بحث برنامه های عملیاتی و در بحث کمیسیون نظارت را کسب کرد و در سال ۹۹ که رهبرمعظم انقلاب این سال را سال جهش تولید نام گذاری کرده اند، نسبت به جذب سرمایه گزار در شهرستان و آمار تولیدی که در شهرستان اعمال شده رشدی ۲۰۰ درصدی داشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رودان افزود: در سه ماهه اول سال۹۹،  ۵۸ تن مرغ، ۳۲۰ تن برنج، ۱۰۱ تن شکر، ۱۵ تن روغن و ۶تن گوشت جذب شده که رشد خوب و قابل قبولی در زمینه جذب اقلام مورد نیاز داشته ایم.

,

قاسمی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات مهم در شهرستان، بازرسی و نظارت است که روزانه این موضوع انجام و رصد می شود و در این سه ماه  ۳هزار و ۷۳۶ مورد بازرسی انجام شده که از این تعداد ۲۷۸ مورد پرونده تشکل و به تعزات حکومتی شهرستان ارسال شده است و ارزش این پرونده ها ۷۲۵ میلیون ریال می باشد که رشدی ۱۹ درصدی در این زمینه داشته ایم.

,

وی از رشد ۶۶ درصدی صادرات در سه ماهه اول سال نسبت به سال گذشته خبرداد و عنوان کرد: صادرات محصولات وتولیدات رودان در ۳ ماه نخست امسال صادرات در صنعت، معدن و بخش کشاورزی دو هزار و ۳۴۰ تن صادرات انجام  شده که ۱ میلیون دلار ارز آوری داشته که با رشدی ۶۶ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است بوده است و بیشتر صادرات شهرستان به کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین روسیه و ترکیه بوده است.

,

قاسمی خاطر نشان کرد: میزان اشتغال در این سه ماه ایجاد ۱۴۵ فرصت شغلی بوده است و یکی از مهم ترین اهداف آن توسعه اقتصادی در شهرستان می باشد که باعث کاهش بیکاری و افزایش بهره وری افراد و منابع و در نتیجه افزایش درآمد مردم می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه