اخبار داغ

گزارش؛

تناقض‌های مسئولان نشان‌دهنده نابرابری حرف و عمل است

تناقض‌های مسئولان نشان‌دهنده نابرابری حرف و عمل است
کارگران کارخانه چدن خوسف همچنان بلاتکلیف و منتظر اقدام مسئولانی هستند که سخنانی متناقض بیان می‌کنند و حرف و عمل یکسانی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، کارخانه چدن خوسف از واحدهای تولیدی در خراسان جنوبی است که بارها سر زبان‌ها افتاده است و همچنان در محافل از آن سخن گفته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

کارگران این کارخانه همچنان بلاتکلیف و منتظر اقدام مسئولانی هستند که سخنانی متناقض بیان می‌کنند و حرف و عمل یکسانی ندارند.

,

اسفندماه سال گذشته کارخانه چدن خوسف به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شد و این تعطیلی ادامه دارد.

,

فرماندار خوسف گفته بود: طی دو ماه فعالیت کارخانه به صورت آزمایشی حدود  ۱۵هزار تن چدن تولید شده است.

,

محمد شفیعی در خردادماه وعده داد: ظرف دو ماه آینده خبرهای خوبی در راستای بازگشایی و فعالیت دوباره کارگران خواهیم داشت.

,

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز در پاسخ به سوالی پیرامون تعطیلی کارخانه چدن به مهر گفته بود: این کارخانه هنوز فعال نبوده که بخواهد تعطیل شود.

,

داوود شهرکی با بیان اینکه این کارخانه حتی یک کیلوگرم چدن تولید نکرده است، افزود: کارخانه چدن خوسف اصلا کارگری ندارد و کارگران فعلی تنها نیروی احداث کارخانه هستند.

,

این تناقض سخنان مسئولان حاکی از بی‌برنامگی یا عدم‌اطلاع از وضع موجود دارد. گویا حل مشکلات کارگران در ردیف‌های بعدی کارهای مسئولان قرار دارد.

,

در این راستا، برخی مخاطبان در تماس‌ها با این رسانه خواستار بررسی تعطیلی و عدم‌فعالیت کارگران ایرانی در سایر کارخانه‌هایی که سرمایه‌گذاران چینی در ایران احداث کردند، شدند و سؤال کردند آیا تمام کارخانه‌های سرمایه‌گذاران چینی در ایران تعطیل است یا فقط کارخانه چدن خوسف همچنان تعطیل است؟ آیا در سایر کارخانه‌های سرمایه‌گذاران چینی در ایران، کارگران ایرانی به دلیل شیوع بیماری کرونا حق فعالیت ندارند یا فقط در کارخانه چدن خوسف این‌گونه است؟

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه